Arodem Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Nettdelen til Grand Theft Auto V sprettes i formiddag. Les hele saken Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Får håpe at de ikke har like mye serverproblemer, som alle andre har hatt ved lansering av et onlinespill. Det er lov å håpe. Kommer det en separat anmeldelse av GTA Online? Lenke til kommentar
Citus Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Dem er nede ja, men så er det 30 minutter siden dem ble åpnet. Bare håper ikke at det går 1 eller 2 dager før man får spillt dette. Lenke til kommentar
Xertic Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Cloud sync not availible. Yup. De er nede. Fikk sett første cutscene, så frøys xboxen seg med en gang jeg kunne gjøre noe selv. Regner med at det er pga serverene gikk ned. Aldri skjedd ellers. Lenke til kommentar
OleMariusB Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 stor trafikk ser det ut som... både socialclub og selve spillet er sinnsykt tregt eller ikke mulig å bruke :/ Lenke til kommentar
Sulphuras Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Det er oppe igjen nå. 1 Lenke til kommentar
Millha Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Ikke rart at de sliter slikt de gjør. Var nok ikke helt klar over hvor populært gta 5 skulle bli. Men blir garantert bra når alt er på plass. Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Det er da ikke slik vi sier, hva tror du skjer om vi går rett ut å sier det er oppe igjen alle vil joine så vil de klikke igjen 1 Lenke til kommentar
Sulphuras Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Stilig, brodern min er med i et av de første race's som starter og han setter world record 2 Lenke til kommentar
Estra Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 jeg spillte online siden 11:30 i dag frem til nå for 10 min siden.. har ikke merket at serverene har vært nede eller noe.. all smooth her Lenke til kommentar
G Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 (endret) Åh, så jeg gleder meg til GTA-5 slippes til PS4. Litt lenge å vente kanskje, men det blir nok veldig bra. (jeg har ingen konsoll fra før !) Endret 1. oktober 2013 av G Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Gleder meg til å prøve dette om noen dager. Har spilt alt for mange MMOer ved launch til å gidde prøve dette nå. Det kommer garantert ikke til å gå smertefritt for seg i dag uansett, og godt mulig ikke de neste dagene heller. Det er bare å smøre seg med tålmodighet og gjøre noe annet en stund. Lenke til kommentar
garnok Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 (endret) OBS! Har hørt flere tilfeller av at online deler kan ødelegge singleplayer savegamet. Ville absolutt anbefale å vente til problemene er patchet, eller ta backup før du oppdaterer. kilde: http://www.mirror.co.uk/news/technology-science/technology/gta-online-live-updates-news-2326232 Endret 1. oktober 2013 av garnok Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Jeg har lastet ned updaten de siste 30 minuttene nå. Den har komt rundt 10%... Lenke til kommentar
Skjeio Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 jeg spillte online siden 11:30 i dag frem til nå for 10 min siden.. har ikke merket at serverene har vært nede eller noe.. all smooth her Det åpnet ikke før 13:00 Lenke til kommentar
Brunej Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 jeg spillte online siden 11:30 i dag frem til nå for 10 min siden.. har ikke merket at serverene har vært nede eller noe.. all smooth her Det åpnet ikke før 13:00 Jo Lenke til kommentar
Efreeti Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Og PC-versjonen er fortsatt ikke engang annonsert. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 (endret) Sony skrev at dem jobber med saken og at dette gjelder bare "some users". Er vel alle mann utenom Xbox gjengen som vanlig. Alltid PS3 som sliter med sånne ting. Edit: Solo session funka faktisk Endret 1. oktober 2013 av Avean 1 Lenke til kommentar
Brunej Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Sony skrev at dem jobber med saken og at dette gjelder bare "some users". Er vel alle mann utenom Xbox gjengen som vanlig. Alltid PS3 som sliter med sånne ting. Edit: Solo session funka faktisk Takk <3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå