AfterGlow Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Unik nettside har samlet de 1,2 millarder brukerne på samme sted.Dette er alle Facebook-fjesene - på én side Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Og når ble det sånn at alle profilbilder skal være tilgjengelig for alle? Hadde det vært forsidebilder derimot… Lenke til kommentar
Squeegie Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Og når ble det sånn at alle profilbilder skal være tilgjengelig for alle? Hadde det vært forsidebilder derimot? Ditt aktive profilbilde er vel synlig for alle. Ikke alle kan klikke å få det i fullskjerm, men alle kan se mini-versjonen av det. 2 Lenke til kommentar
Olliman Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Ser ingen bilder jeg, bare firkanter med forskjellige farger... Lenke til kommentar
fenele Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Ser ingen bilder jeg, bare firkanter med forskjellige farger... Prøv i IE. Lenke til kommentar
Olliman Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Ser ingen bilder jeg, bare firkanter med forskjellige farger... Prøv i IE. Det var ikke det som var problemet, funker fint i Firefox. Jeg kom på at jeg er på jobb, og at FB er blokkert her. Funker hjemme! ;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå