Nils Christian Skjauff Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Spurvehauk i motlys. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Hei, Nils Christian Skjauff. Til tross for delvis motlys fra venstre, har du fått eksponert meget bra,- der både skarphet og dynamikk er med på å gi gode detaljer i fjærdrakten til den flotte rovfuglen ! Det hender at det dukker opp en spurvehauk på hjemtraktene her, også, men visitten er gjerne så kort at "fuglen er fløyet" når kameraet er skuddklart ... . Den nesten gylne bakgrunnen bidrar til å gi bildet et noe uvanlig, men fint lys. Jeg håper at jeg før eller siden skal komme på "skuddhold" av en slik staselig rovfugl ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Nils Christian Skjauff Skrevet 1. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2013 Hei, Nils Christian Skjauff. Til tross for delvis motlys fra venstre, har du fått eksponert meget bra,- der både skarphet og dynamikk er med på å gi gode detaljer i fjærdrakten til den flotte rovfuglen ! Det hender at det dukker opp en spurvehauk på hjemtraktene her, også, men visitten er gjerne så kort at "fuglen er fløyet" når kameraet er skuddklart ... . Den nesten gylne bakgrunnen bidrar til å gi bildet et noe uvanlig, men fint lys. Jeg håper at jeg før eller siden skal komme på "skuddhold" av en slik staselig rovfugl ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Tusen takk for din kommentar Albert ! Hyggelig at du likte bilde mitt! Mvh Nils Christian. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg