Madsemann99 Skrevet 1. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2013 Hei dere, lurte bare på om noen av dere kunne hjelpe meg med og foreslå noen deler som jeg burde bytte ut specs nå er: GPU: AMD HD 5870 x2 Crossfire CPU: AMD phenom II x6 black edition (6 core 3.2-4.0 Ghz) RAM: 16GB 1600mhz CL9 (corsair venagence) PSU: Chieftec 850W nitro series bronze Hovedkort: Asus crosshair IV formula Kabinett: Fractal Define R4 black pearl (med støydempings foam) Corsair H50 vannkjøling HDD: Samsung HDD på 512gb 7200rpm + en 128gb HDD 7200 rpm, 2 SSD kan festes bak hovedkortet eller i HHD buret. Spiller for det meste wow, så kanskje et nytt skjermkort er tingen? Vet ikke jeg. Tusen takk for svar på forhånd Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 1. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2013 Er ytelsen for dårlig i WoW, eller skal du oppgradere for å "fremtidssikre" deg? Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 1. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2013 Viss du vil kjøre wow bedre, så er det vel cpu som er flaskehals. Oppgrader og overklokk... Lenke til kommentar
Madsemann99 Skrevet 1. oktober 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2013 Tenkte egentlig å kjøre wow bedre men hadde jo vært fint om pc også kunne dra noen av de nyeste spillene som kommer ettervært så egentlig både og dra wow bedre og å fremtidssikre meg Lenke til kommentar
Madsemann99 Skrevet 3. oktober 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2013 (endret) Er ytelsen for dårlig i WoW, eller skal du oppgradere for å "fremtidssikre" deg? Hadde egentlig tenkt å både og få bedre ytelse i wow og å fremtidssikre meg så hvis du har noen forslag hadde jeg vært takknemlig Gjerne send noen linker til deler som vil gjøre pc'en min bedre og som passer i min pc Endret 3. oktober 2013 av Madsemann99 Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 3. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2013 Hadde egentlig tenkt å både og få bedre ytelse i wow og å fremtidssikre meg så hvis du har noen forslag hadde jeg vært takknemlig Gjerne send noen linker til deler som vil gjøre pc'en min bedre og som passer i min pc WoW vil alltid ha mer CPU-ytelse, spesifikt enkelttrådet ytelse, en i5-4670k vil være et kraftig hopp opp for deg på det området, men dette vil ikke gi deg voldsomt mye bedre ytelse i nye spill. 5870 CFX begynner å dra på åra, og det hadde sikkert ikke vært dumt å bytte dem ut med noe nyere som GTX 770 eller HD 7970 GHz Edition for å kjøre nyere spill bedre, men det hadde nok ikke gitt gigantisk forbedringer i WoW. Lenke til kommentar
Madsemann99 Skrevet 5. oktober 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2013 WoW vil alltid ha mer CPU-ytelse, spesifikt enkelttrådet ytelse, en i5-4670k vil være et kraftig hopp opp for deg på det området, men dette vil ikke gi deg voldsomt mye bedre ytelse i nye spill. 5870 CFX begynner å dra på åra, og det hadde sikkert ikke vært dumt å bytte dem ut med noe nyere som GTX 770 eller HD 7970 GHz Edition for å kjøre nyere spill bedre, men det hadde nok ikke gitt gigantisk forbedringer i WoW. Tusen takk for svar Jeg bare lurte på 1 ting til. Hvordan vet jeg om skjermkort passer i min pc og med mine deler? Hadde vært så mye lettere om jeg visste dette så kunne jeg sett etter skjermkort selv Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 5. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2013 Tusen takk for svar Jeg bare lurte på 1 ting til. Hvordan vet jeg om skjermkort passer i min pc og med mine deler? Hadde vært så mye lettere om jeg visste dette så kunne jeg sett etter skjermkort selv Skjermkort i dag trenger: Kraftig nok strømforsyning - en 550W med 2x PCIe-kabler er kraftig nok til alt utenom HD 7990 Et PCIe x16-spor. For Linux vil du ha et Geforce ettersom Radeon har elendige drivere for Linux. Lenke til kommentar
Madsemann99 Skrevet 5. oktober 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2013 Skjermkort i dag trenger: Kraftig nok strømforsyning - en 550W med 2x PCIe-kabler er kraftig nok til alt utenom HD 7990 Et PCIe x16-spor. For Linux vil du ha et Geforce ettersom Radeon har elendige drivere for Linux. Tusen takk for svar Nå ble jeg egentlig litt usikker på cpu også? hva må til for at en cpu skal passe i pc'en min? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 5. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2013 Tusen takk for svar Nå ble jeg egentlig litt usikker på cpu også? hva må til for at en cpu skal passe i pc'en min? Hovedkortet må ha riktig sokkel, LGA1150 vil ikke fungere med LGA1155 eller LGA2011. Lenke til kommentar
Madsemann99 Skrevet 5. oktober 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2013 Hovedkortet må ha riktig sokkel, LGA1150 vil ikke fungere med LGA1155 eller LGA2011. Ok, tusen takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå