Gjest Slettet-RnjNn5NbHl Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 jeg finner ikke hvor jeg kan laste ned battlefield 4 beta på xboxen min, noen som vet hvordan? ja jeg har battlefield 3 premium Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Rulles ut nå. Så det er vel bare å følge med i butikken til Xbox360. Dukker helt sikkert opp reklame om det også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 på FAQ-en står det at det er ute, men finner den ikke Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Logg ut av Xbox Live, gå inn i instillinger/system/console settings/language and locale og sett locale til UK. Logg ut av Xbox Live og gå til ''Games'' taben. Trykk der det står ''Battlefield 4 exclusive beta'', og logg på Xbox Live igjen. Etter du har blitt logga på kan du laste ned betaen. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Logg ut av Xbox Live, gå inn i instillinger/system/console settings/language and locale og sett locale til UK. Logg ut av Xbox Live og gå til ''Games'' taben. Trykk der det står ''Battlefield 4 exclusive beta'', og logg på Xbox Live igjen. Etter du har blitt logga på kan du laste ned betaen. funket ikke Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 fikk ikkke jeg heller... drittselskap Lenke til kommentar
Hawko Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 (endret) Noe sted hvor det er lagt ut mer info om når de legger ut betaen?EDIT: Ordnet det. Førsteinntrykket er at dette spillet helt åpenbart er ment for next-gen/PC. Fungerer langt fra optimalt på XB360, i hvert fall! Endret 1. oktober 2013 av Hawko Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Logg ut av Xbox Live, gå inn i instillinger/system/console settings/language and locale og sett locale til UK. Logg ut av Xbox Live og gå til ''Games'' taben. Trykk der det står ''Battlefield 4 exclusive beta'', og logg på Xbox Live igjen. Etter du har blitt logga på kan du laste ned betaen. etter flere forsøk fikk jeg det til:) har nå betaen instalert:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå