Niklasp Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Får den samme innmaten som Xperia Z1, ifølge rykter.Dette skal være Sony Xperia Z1 Mini Lenke til kommentar
Cid Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Hvis dette er ekte reklamematriell, så betyr det at blitsen ligger under linsa i landskapsformat, kan bli en del interessante bilder av det? Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Hvis dette er ekte reklamematriell, så betyr det at blitsen ligger under linsa i landskapsformat, kan bli en del interessante bilder av det? Er vell sånn på iphone også 1 Lenke til kommentar
fiskerdigg Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Dette blir uten tvil min neste mobiltelefon hvis specsa stemmer. Hadde holdt med 600 prosessoren og tbh, men kudos til sony for å prøve å møte Apple på et område hvor de dominerer fullstendig (Mindre telefoner). Jeg har ventet på dette lenge, og håpte one mini skulle være alternativet, men den gang ei. Endelig en kraftig telefon med 4.3" Lenke til kommentar
Cid Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 (endret) Er vell sånn på iphone også Er visst det... Kanskje ingen grunn til bekymring da Endret 3. oktober 2013 av Cid Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 (endret) Blitsen sitter så nært kameraet at det neppe blir noen uhyggelige slagskygger. Det blir en tradisjonell rett-i-trynet blits. Altså ikke særlig pent uansett hvilken vei man velger å holde den. Veldig interessant telefon for min del. Passe størrelse og antagelig veldig bra kamera* til å være telefon og antagelig passelig pris. *(1/2.3” 20.7 MP Exmor RS) Håper video blir med pikselbinning og ikke bare lineskipped. Endret 7. oktober 2013 av Simen1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg