Gå til innhold

Rimeligste vanntette mobil med ant+

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sony Acro S (2012) er muligens å få kjøpt ennå hvis man leter litt i restekassene i butikker, Sony Ericsson Active (2011) er neppe i butikker og må nok kjøpes brukt.

Fullstendig liste over mobiler med Ant+ finner du her, men det står ingenting om de tåler vann:

http://www.thisisant.com/directory/filter/~/60/~/

Jeg kjøpte meg en brukt Active for å bruke til GPS og trening. Uten SIM-kort varte batteriet 21 dager påslått, inkludert litt GPS-logging og med nedlasting av kart over WiFi.

Endret av Frobe
Lenke til kommentar

Sony Acro S (2012) er muligens å få kjøpt ennå hvis man leter litt i restekassene i butikker, Sony Ericsson Active (2011) er neppe i butikker og må nok kjøpes brukt.

Fullstendig liste over mobiler med Ant+ finner du her, men det står ingenting om de tåler vann:

http://www.thisisant.com/directory/filter/~/60/~/

Jeg kjøpte meg en brukt Active for å bruke til GPS og trening. Uten SIM-kort varte batteriet 21 dager påslått, inkludert litt GPS-logging og med nedlasting av kart over WiFi.

Hvilken app bruker du til trening med SE Active? Tar det lang tid å få GPS fix? Er fix stabil uten datatilkobling?

ANT+ er energieffektiv teknologi for tilbehør som pulsbelte etc.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke tatt den i bruk med pulsbelte til trening ennå, bruker vanligvis en Garmin GPS-klokke når jeg sykler.

Som tur-GPS føler jeg den er like rask og stabil til å få fix som en vanlig Garmin eTrex, men kartene man kan laste ned er bedre enn på Garmin og gratis...

Jeg ble positivt overrasket over touch-betjening i regnvær, ingen problem selv med dråper på skjermen slik det er på andre mobiler.

Endret av Frobe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...