borchgrevink Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Skal ha en egen mobil til trening. Gjerne brukt. Må være "vanntett" og ha Ant+. Noen tips? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Motorola Defy , Defy Plus. Hva er Ant+ ? Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 (endret) Sony Acro S (2012) er muligens å få kjøpt ennå hvis man leter litt i restekassene i butikker, Sony Ericsson Active (2011) er neppe i butikker og må nok kjøpes brukt. Fullstendig liste over mobiler med Ant+ finner du her, men det står ingenting om de tåler vann: http://www.thisisant.com/directory/filter/~/60/~/ Jeg kjøpte meg en brukt Active for å bruke til GPS og trening. Uten SIM-kort varte batteriet 21 dager påslått, inkludert litt GPS-logging og med nedlasting av kart over WiFi. Endret 1. oktober 2013 av Frobe Lenke til kommentar
borchgrevink Skrevet 1. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2013 Sony Acro S (2012) er muligens å få kjøpt ennå hvis man leter litt i restekassene i butikker, Sony Ericsson Active (2011) er neppe i butikker og må nok kjøpes brukt. Fullstendig liste over mobiler med Ant+ finner du her, men det står ingenting om de tåler vann: http://www.thisisant.com/directory/filter/~/60/~/ Jeg kjøpte meg en brukt Active for å bruke til GPS og trening. Uten SIM-kort varte batteriet 21 dager påslått, inkludert litt GPS-logging og med nedlasting av kart over WiFi. Hvilken app bruker du til trening med SE Active? Tar det lang tid å få GPS fix? Er fix stabil uten datatilkobling? ANT+ er energieffektiv teknologi for tilbehør som pulsbelte etc. Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 (endret) Jeg har ikke tatt den i bruk med pulsbelte til trening ennå, bruker vanligvis en Garmin GPS-klokke når jeg sykler. Som tur-GPS føler jeg den er like rask og stabil til å få fix som en vanlig Garmin eTrex, men kartene man kan laste ned er bedre enn på Garmin og gratis... Jeg ble positivt overrasket over touch-betjening i regnvær, ingen problem selv med dråper på skjermen slik det er på andre mobiler. Endret 1. oktober 2013 av Frobe Lenke til kommentar
borchgrevink Skrevet 1. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2013 Ok. Bruker selv kun til å logge rute med distanse, så da funker det nok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå