Thlian Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Oppkobling trådløst fungerte brillefint en periode etter at den var ny i sommer, den siste tiden har den fått det for seg at den ikke kobler opp mot foretrukne nettverk uten at jeg selv velger nettverket som dukker opp i lista. Den husker derimot passordet, selv om jeg må velge nettverk manuelt. Dette skjer fra sleep/dvale - alltid! Noen ganger finner det også nettverket, prøver å koble opp så detter det ut og får "tidsavbrudd for oppkobling", da må jeg kjøre en omstart på maskina så er den på igjen. Forferdelig frustrerende, har ingen lignende problemer med telefoner, Ipad og PC`ene i huset. For the record så har det ikke vært noen oppdateringer på maskinvare i tida etter at jeg kjøpte den heller. Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Har irritert meg over det samme. Kanskje derfor jeg ender opp med å bruke Bootcamp/Windows oftere - der skjer det aldri. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 spurt applesupport eller slikt? siden den er så ny burde jo ikke det skje. Lenke til kommentar
Thlian Skrevet 2. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2013 Slik jeg har forstått det, i følge utenlanske forumsider, hvis det ikke står oppført under FAQ hos apple så er det heller ikke et problem! Lest utallige innlegg hvor folk har sendt forbrukerklager og ikke fått svar.....etter 2 års venting eller mer. Så jeg vet ikke hvor sannsynlig det er at jeg skal få hjelp ifra den kanten? Kunne jo alltids tatt en ren ny-installsjon, men jeg går ikke tilbake til tegnebrettet for noe som skal være så elementært enkelt. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Vel, er verdt et forsøk ? Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Tok du Kontakt med dem?Min MacBook Air har begynte med det samme i dag.... I tillegg er batteritiden på 8 timer ish nå. Har aldri vært på 12 timer, og jeg byttet Mac på garanti etter første kjøp pga batteritid. Lenke til kommentar
Thlian Skrevet 7. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2013 Da var den saken løst, viste seg at den "riktige" dlink hadde lagt seg i bunnen av prioriteringslista. Jeg hadde på en eller annen måte fått opprettet et nettverk med samme navn som la seg øverst på lista, denne som som "uten sikkerhet" og det var via et tips på nettet at jeg ble oppmerksom på det. Slettet da dette nettverksnavnet og flyttet det riktige på toppen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå