pfa87 Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Jeg kjøpte nytt HK og ny CPU - Gigabyte Z87P D3 - Intel 4770K Jeg kommer inn til bios, alt fint der. Når jeg skulle laste mitt gamle OS, fikk jeg blåskjerm under oppstarten. Jeg formaterte disken, men nå vil ikke PCn boote OS hverken fra CD eller USB (jeg har riktig boot-sekvens). Lurer på om dette har noe med UEFI å gjøre, og instillinger i BIOS? Noen som har peiling? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Når jeg skulle laste mitt gamle OS^ This.Du reinstallerer windows når du skifter hovedkort (hw plattform). Lenke til kommentar
HaakonSag Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Den gamle windows installasjonen din tror du har den gamle hw'en, og kan derfor ikke bootes. Du må derfor ha en helt ny windows installasjon. Lenke til kommentar
pfa87 Skrevet 1. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2013 Jeg har kjørt Live OS ubuntu fra USB, formatert harddisken. Men problemet er at jeg ikke klarer å boote fra windows installasjons cdn Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 http://www.google.com/webhp?client=tablet-android-samsung&source=android-home#q=winsows+7+turn+off+uefi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå