fjarle Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Blant godsakene er en ny kjempemobil fra Samsung og et ekstremt kamera fra Nokia.Her er oktobermobilene 1 Lenke til kommentar
Solapen Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Kommer dere til å teste SmartWatch 2? Hadd vært veldig kult isåfall. 1 Lenke til kommentar
Mikkis2k Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Er det bare meg som syntes iPhone 5c blå ser mye bedre ut enn iphone 5s? Hadde knappene være svarte hadde den vært enda bedre! Bare synd iphone er så dårlig, og har så fattig liten skjerm;/ Trur LG G2 er min neste, visst ikke Nexus (5) blir bedre. 1 Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 (endret) Kommer dere til å teste SmartWatch 2? Hadd vært veldig kult isåfall. Her er en unboxing og gjennomgang med mye bilder. http://www.xperiablog.net/2013/09/30/sony-smartwatch-2-sw2-unboxing-and-first-impressions/ Jeg gleder meg til å slippe å trykke på knappen for å se bilde på skjermen slik jeg må med min gamle SW i dag, på SW2 er det liv i skjermen hele tiden. Bestilte den på Komplett for nesten en måned siden, ubekreftet leveringsdato neste uke... Endret 1. oktober 2013 av Frobe Lenke til kommentar
saka Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Iphone 5s kommer kanskje 18 oktober. http://ekstrabladet.dk/kup/elektronik/mobil/article2110519.ece Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Kommer ikke Nexus 5 også denne måneden da? 1 Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Kommer ikke Nexus 5 også denne måneden da? Det er omtrent null offisiell informasjon om nexus 5, men det virker sannsynlig at det kommer en annonsering i oktrober, og jeg regner med den er tilgjengelig i USA sånn i siste halvdel av oktpber eller første halvdel av November. Men det kan jo gå lengre tid enn det før den er tilgjengelig i Norge. Lenke til kommentar
Printerstøv Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Hva med LG G2? Eller den har vel blitt lansert allerede den, sorry Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Historien om Galaxy Ace 3: 10 juni, Er dette Galaxy Ace 3?, "Det er ventet at enheten blir vist fram på et Samsung-arrangement i London den 20. juni, og det er antatt at forhandlere begynner å selge produktet i løpet av juli." 11. juni, Samsung med ny 4G-budsjettmodell, "Men ettersom begge forgjengerne kom hit til landet, har vi all grunn til å tro at også Galaxy Ace 3 vil dukke opp i norske butikker om ikke lenge – forhåpentligvis med 4G." 2. september, Disse mobilene kommer i salg i september, "...klar for salg i løpet av september." 1. oktober, Her er oktobermobilene. Heldigvis ingen spådommer denne gangen. Og de fleste nettbutikkene har fremdeles bare "forventet leveringsdato". Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Det er forøvrig ganske sweet batteri på Galaxy Ace 3. 2,5 døgn med helt normal bruk. Litt meldinger og ringing, WiFi hele tiden, syncer noen mailkontoer, Face- og Snapchat. Riktignok uten noe særlig mobildata, og har heller ikke LTE i nettet til OneCall. Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 (endret) Her er en unboxing og gjennomgang med mye bilder. http://www.xperiablog.net/2013/09/30/sony-smartwatch-2-sw2-unboxing-and-first-impressions/ Jeg gleder meg til å slippe å trykke på knappen for å se bilde på skjermen slik jeg må med min gamle SW i dag, på SW2 er det liv i skjermen hele tiden. Bestilte den på Komplett for nesten en måned siden, ubekreftet leveringsdato neste uke... Jeg kansellerte til slutt ordren hos Komplett, bestilte istedenfor SmartWatch 2 fra Dustin og sparte kr 400 på det. I dag fikk jeg beskjed om at den var kommet på lager og blitt sendt, gleder meg til neste uke http://www.dustinhome.no/product/5010754267/sony-smartwatch-2-sw2-silicone/?utm_campaign=mediehuset&utm_source=prisguide.tek.no&utm_medium=pricecompare Endret 18. oktober 2013 av Frobe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg