AfterGlow Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Vil lage «mørke», idiotsikre nettverk for å hindre NSA-spionasje.John McAfee utvikler dings som skal gjøre deg helt anonym 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 LIker slike initiativ, på tross av at det kommer fra ikke helt stuerene personer. Lenke til kommentar
Judaz Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 LIker slike initiativ, på tross av at det kommer fra ikke helt stuerene personer. Påstår du at McAfee ikke er stueren? Han er definitivt en av mine store forbilder http://www.youtube.com/watch?v=bKgf5PaBzyg 5 Lenke til kommentar
haakonmt Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Påstår du at McAfee ikke er stueren? Han er definitivt en av mine store forbilder Kan vel ikke sies å være helt stueren, da han fremdeles er etterlyst i Belize i forbindelse med en drapssak så vidt jeg vet. 1 Lenke til kommentar
rebjorn Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 GG, det er sånt vi trenger. Når myndighetene utøver slik maktmisbruk på en såpass stor skala, og det rammer såpass mange mennesker, vil noen finne en passende motreaksjon. Lenke til kommentar
Løve Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 og byr ifølge McAfee på et unikt krypteringssystem som han mener ikke engang NSA vil kunne penetrere. Får håpe dette ikke betyr hjemmesnekra krypto. Hjemmesnekra krypto er det verste som finnes. Lenke til kommentar
RJ45 Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 og byr ifølge McAfee på et unikt krypteringssystem som han mener ikke engang NSA vil kunne penetrere.Får håpe dette ikke betyr hjemmesnekra krypto. Hjemmesnekra krypto er det verste som finnes. Var dette eg også tenkte, det går an å gjere det på en god måte, men ofte blir det alt for svakt. Selfølgelig vil noen påstå att produktet deira er bombesikker til det motsatte er bevist, men det blir ikkje NSA som forteller oss att produktet ikkje holder mål, dei vil jo ikkje att folk skal vere sikre fra dei slik att dei kan forsette å bryte meneskerettigheter. Lenke til kommentar
MatseMats Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Har aldri hatt sansen for macafee, men om de får suksess i dette, så har de faktisk endret mitt førsteintrykk. Lenke til kommentar
prodsy Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Får håpe det blir bedre enn antivirus programmene! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå