awesnes Skrevet 26. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2013 (endret) Jeg synes du fikk mye ut av det motivet - liker s/h utgaven best; er litt mer dyster.Takk for kommentar Tom. Prøvde å gjøre det litt dystert, er jo tross alt snart haloween... Menighetshuset er også forlatt og har stått tomt en stund. Endret 26. oktober 2013 av awesnes Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Er enig i at s/h-utgaven av menighetshuset var best, fint belyst Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 27. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2013 Er enig i at s/h-utgaven av menighetshuset var best, fint belyst Takk for det Jorun. Huset var egentlig ikke belyst i det hele tatt, men etter litt PS-jobb ser det sånn ut... Vignettering var min venn... Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 27. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2013 Søndag 27. oktoberTrøstesløst vær i dag, ble bare å løpe bort til "utsikten" og ta et lite bilde derfra. Ser nordenden av Maridalsvannet og bittelitt av Gjøviksbanen.Panorama by awesnes, on Flickr Lenke til kommentar
seriksen Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Trøstesløst vær i dag, ble bare å løpe bort til "utsikten" og ta et lite bilde derfra. . Ble bra det der, fin utsikt å "løpe bort til". Lenke til kommentar
Evenseth Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Synes det ble et fint panorama over Maridalsvannet. Det er umiskjennelig høst! Synes også at trærne med speiling 19. oktober ble meget bra! Liker de rene linjene. Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Til å være trøstesløst vær fikk du allikevel et nydelig panoramabilde av Maridalsvannet, deilig høstbilde. Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Herlig grønn/gul panorama. Kjekt å se at det er primært de to fargene og ikke noe rødt. Anderledes og dermed toppers. Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 29. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2013 . Ble bra det der, fin utsikt å "løpe bort til". Synes det ble et fint panorama over Maridalsvannet. Det er umiskjennelig høst! Synes også at trærne med speiling 19. oktober ble meget bra! Liker de rene linjene. Til å være trøstesløst vær fikk du allikevel et nydelig panoramabilde av Maridalsvannet, deilig høstbilde. Herlig grønn/gul panorama. Kjekt å se at det er primært de to fargene og ikke noe rødt. Anderledes og dermed toppers. Takk for det folkens. Glemte å si at bildet er satt sammen av 4 bilder... Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 26: Overraskende dystert til å være et menighetshus, eller kanskje også derfor...? Sort/hvitt i alle fall klart best. Om det nå er belysning eller etterbehandling, så gjorde du det meste riktig her. 27: Fyrverkeri av et panorama. Liker detaljen med jernbanesporet også. Pent rett og slett. Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 29. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2013 (endret) 26: Overraskende dystert til å være et menighetshus, eller kanskje også derfor...? Sort/hvitt i alle fall klart best. Om det nå er belysning eller etterbehandling, så gjorde du det meste riktig her. 27: Fyrverkeri av et panorama. Liker detaljen med jernbanesporet også. Pent rett og slett. Takk for det Endret 29. oktober 2013 av awesnes Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 29. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2013 Mandag 28 oktober Jeg har gått forbi dette "fossefallet" noen ganger, og tenkte jeg skulle prøve meg på det med lang lukkertid. Jeg synes tydeligvis at 50mm blir for trang, for dette er nok en gang et panorama, dog bare med to bilder denne gangen. Svart/hvitt-versjon i spoiler, personlig liker jeg best den i farger. f/6.3 - 6 sek - Iso 200 Oktober28_ 021_022_panorama - Kopi by awesnes, on Flickr Oktober28_ 021_022_panorama_bh by awesnes, on Flickr Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 28: Den ble jo særs flott. Tror jeg har en variant av denne fossen et tidligere år. Gyllent lys her og der løfter bildet. Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 30. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2013 28: Den ble jo særs flott. Tror jeg har en variant av denne fossen et tidligere år. Gyllent lys her og der løfter bildet. Takk for det, k.n.b. Lenke til kommentar
seriksen Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 (endret) Mandag 28 oktober Flott fossebilde, likte fargeversjonen best. Hvor er dette? Edit: Så det står Nydalen... Endret 30. oktober 2013 av seriksen Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 30. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2013 Flott fossebilde, likte fargeversjonen best. Hvor er dette? Edit: Så det står Nydalen... Takk for det, har plassert det temmelig nøyaktig på kartet på flickr. Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Synes du har fått til et bra panorama. Pent sløret vann. Lenke til kommentar
seriksen Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Takk for det, har plassert det temmelig nøyaktig på kartet på flickr.Skjønte hvor det må være da jeg så skiltet, hadde joggerute opp langs Akerselva så jeg kejnner området ganske godt, men det har fått en ganske kraftig "oppussing" siden midten av 90-tallet. Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Usedvanlig flott fossebilde, jeg likte også fargevarianten best, det gyldne lyset kommer ikke så godt fram i s/hv. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Skjønte hvor det må være da jeg så skiltet, hadde joggerute opp langs Akerselva så jeg kejnner området ganske godt, men det har fått en ganske kraftig "oppussing" siden midten av 90-tallet. Hvis du ikke har vært der siden 90-tallet, så vil du nok ikke kjenne deg igjen på deler av strekningen. Det er mye bedre utgave enn noe jeg har fått ut av samme foss. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå