awesnes Skrevet 7. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2013 Likte godt den 5.oktober - ser ut som nye skudd. Fine bilder Kjekt å se bilder du har tatt med samme sensor og objektiv. Lærerikt å følge med utover. Takk for det. Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 7. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2013 Søndag 6. oktober Fra det store, kjente høstfjellet... Et annet bilde jeg vurderte i spoiler f/2.8 - 1/3200 - Iso 100 Oktober06_ 667 by awesnes, on Flickr Oktober06_ 609_610_panorama by awesnes, on Flickr Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Flott motiv og farger. Synes spoileren var kneppet best. Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Gamle vrak er aldri feil, iallfall når de fanges/bearbeides som dette.. Ellers bilder med mye farger, som høsten jo er full av! Likte det valgte bildet best for min del. Lenke til kommentar
FunFact Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Flotte bilder. Liker måten du leker med fokusplanet på, og de klare, fine fargene. Lenke til kommentar
Jann. Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Flotte farger og den stien i det siste her. Ble flott det. Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 9. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2013 Flott motiv og farger. Synes spoileren var kneppet best. Gamle vrak er aldri feil, iallfall når de fanges/bearbeides som dette.. Ellers bilder med mye farger, som høsten jo er full av! Likte det valgte bildet best for min del. Flotte bilder. Liker måten du leker med fokusplanet på, og de klare, fine fargene. Flotte farger og den stien i det siste her. Ble flott det. Takk for det! Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 9. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2013 Tirsdag 8. oktober.Tiden (og dagslyset) setter en stopper for å være alt for kreativ, så da fortsetter jeg med litt høstfarger. Bladet er nok kanskje litt for midtstilt, men det får gå. f/2.5 - 1/60 - Iso 160Oktober09_ 046 by awesnes, on Flickr 1 Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Det var en vakker død du viste i første bildet, er nok favoritt så langt, men mye fint ellers også. Lenke til kommentar
seriksen Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Lørdag 5. oktober Likte 5. oktober, mye fint på Flickr-siden din også. Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 9. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2013 Det var en vakker død du viste i første bildet, er nok favoritt så langt, men mye fint ellers også. Likte 5. oktober, mye fint på Flickr-siden din også. Takk for hyggelige kommentarer! Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 9. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2013 Onsdag 9. oktober Det gikk 23 timer og 20 minutter før min plan om å ikke poste et bilde i dag falt i fisk. Leste nemlig denne artikkelen på tv2.no før i dag, og tenkte det kunne jo blitt artig. Har fulgt litt med i kveld om skylaget skulle lette, men så hørte jeg noen lyder som ikke var til å ta feil av.... IMG_0665 by awesnes, on Flickr Lenke til kommentar
Evenseth Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Vedldig mye fint her, awesnes! Tror kanskje jeg holder scooteren som en liten favoritt, pluss bladene 8. oktober, men det er mye fine høstbilder her. Keep it up Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 8.10 kunne jeg hatt på veggen, fordi det er et rolig motiv med farger som gir energi Lenke til kommentar
mulum Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 LIkte 6. oktober veldig godt. Kjenner den friske fjelluften... Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 11. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2013 Vedldig mye fint her, awesnes! Tror kanskje jeg holder scooteren som en liten favoritt, pluss bladene 8. oktober, men det er mye fine høstbilder her. Keep it up 8.10 kunne jeg hatt på veggen, fordi det er et rolig motiv med farger som gir energi LIkte 6. oktober veldig godt. Kjenner den friske fjelluften... Takker Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 He, he. Selv om nordlysbildet gikk fløyten, fikk du faktisk full valuta for det trassige skylaget. Meget bra dokumentasjon av regn. Det har jo kommet til flere blinkskudd her, tenkerda først og fremst på 5. og 6. okt. Utrolig detaljrikt og behagelig den 5., mens den 6. har supre høstfarger og en knall komposisjon. For så vidt en frapperende kontrast den 4. også med den gild grønne bakgrunnen. Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 12. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2013 Fredag 11. oktoberJeg fortsetter min høstklisje-bonanza, men fører til vannspeiling denne gangen...Bildet er satt sammen av fem bilder og er tatt ved Trollvann i Oslo.f/10 - 1/320 - Iso 250Oktober11_ 163_167_panorama by awesnes, on Flickr He, he. Selv om nordlysbildet gikk fløyten, fikk du faktisk full valuta for det trassige skylaget. Meget bra dokumentasjon av regn.Det har jo kommet til flere blinkskudd her, tenkerda først og fremst på 5. og 6. okt. Utrolig detaljrikt og behagelig den 5., mens den 6. har supre høstfarger og en knall komposisjon.For så vidt en frapperende kontrast den 4. også med den gild grønne bakgrunnen. Takk for det k.n.b! Lenke til kommentar
FunFact Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Regnbildet fra 9 oktober viser at du fikk med deg noe bra i fraværet av nordlys, 11 oktober er muligens høstklisje, men det er oktober og da er det lov! Det er uansett et flott bilde med fine farger, fin speiling og en koselig stillhet og ro i seg. Lenke til kommentar
mulum Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Fredag 11. var nydelig. Kunne lett vært en reklameplakat for "visit Norway"! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå