awesnes Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Bruker: awesnes Utstyr: Canon 7D + Canon 50mm f/1.8 Deltagernivå : Pingle Slenger meg med i siste liten, får se hvordan det går. Et virus har herjet med kroppen de siste ukene, så jeg får se om jeg har noe særlig overskudd til noe særlig fotografering. Byttet i siste liten fra Sigma 150mm makro til 50mm, 50mm bruker jeg veldig sjeldent så det er på tide å lufte den litt. Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 3. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2013 (endret) Får vel starte festen jeg da... Torsdag 3. oktober Folk er rare, var på en liten tur i skogen i nærområdet i dag, fulgte en relativt smal og småkupert sti jeg ikke hadde gått før et lite stykke og endte opp ved enden av et tjern. Noen har tydeligvis tatt seg bryet med å dra/kjøre/dytte en skuter dit for å la den dø.. f/2.8 1/200 iso 100 Oktober03_ 324 by awesnes, on Flickr Fra en annen vinkel: Oktober03_ 313 by awesnes, on Flickr Endret 27. oktober 2013 av awesnes 1 Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Flott høstfangst. Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 3. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2013 Flott høstfangst. Takk for det. La et bilde fra en annen vinkel i spoiler... Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Den dør i alle fall med høstlig verdighet. Flott fangst, synes også du valgte korrekt hovedbilde. Lenke til kommentar
Substitute Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Flott komposisjon. Et spennende motiv som forteller mer enn 1001 ord. Fin skarphet og flott dybde. Masse flotte detaljer. Den er et skikkelig fargesprakende funn. Fin optikk du har valgt. Den er god til portrettbilder... Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 4. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2013 Drar om ikke lenge på hytta, så da regner jeg med at det kommer noen bilder derfra etter helgen. Tar nok ikke med noe PC oppover. Den dør i alle fall med høstlig verdighet. Flott fangst, synes også du valgte korrekt hovedbilde. Takk for det. Ja, jeg var aldri i tvil hvilken vinkel jeg skulle velge, men bare slang med et bilde fra siden med det samme. Flott komposisjon. Et spennende motiv som forteller mer enn 1001 ord. Fin skarphet og flott dybde. Masse flotte detaljer. Den er et skikkelig fargesprakende funn. Fin optikk du har valgt. Den er god til portrettbilder... Takk for det. Det er et objektiv jeg bruker alt for sjeldent, er nok litt i trangeste laget for meg, skulle gjerne hatt en 30mm også. Men det er veldig bra (iallefall til prisen...) Lenke til kommentar
Rmatt Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Ikke bare høstfarger i naturen. Skuteren hadde jo også fått høstfarger. Flott bilde! Lenke til kommentar
bjeks Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Kjempebra bilde. Flotte farger! Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Røff scooter i passende høstlandskap. Du valgte rett bilde; mer spennende vinkel. Lenke til kommentar
FunFact Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Herlig, rustikt og fullt av farger. En trist skjebne for noe som sikkert var et bra kjøretøy for mange, mange år siden. Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 6. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2013 Ikke bare høstfarger i naturen. Skuteren hadde jo også fått høstfarger. Flott bilde! En flott fangst. Kjempebra bilde. Flotte farger! Røff scooter i passende høstlandskap. Du valgte rett bilde; mer spennende vinkel. Herlig, rustikt og fullt av farger. En trist skjebne for noe som sikkert var et bra kjøretøy for mange, mange år siden. Takk for det folkens! Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 6. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2013 4. oktober En skikkelig klisje denne gangen, men det får gå. Høsten er handler jo om farger så... Oktober06_ 017 by awesnes, on Flickr Lenke til kommentar
FunFact Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Mulig det er en klisje, men det er en veldig bra gjengitt klisje! 1 Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 To av to flotte så langt. Det siste var jo en studie i fargeprakt. 1 Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 7. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2013 Takk for det Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 7. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2013 Lørdag 5. oktober f/1.8 - 1/125 - Iso 100 Oktober06_ 278 by awesnes, on Flickr 1 Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Likte godt den 5.oktober - ser ut som nye skudd. Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Fine bilder Kjekt å se bilder du har tatt med samme sensor og objektiv. Lærerikt å følge med utover. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå