dandelion Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Bruker: dandelion Deltakernivå: kandidat Utstyr: fujifilm x100 Etter å ha debutert som pingle på augustfesten, prøver jeg meg som kandidat denne gang. Fortsatt fuji med fastobjektiv, og jeg gleder meg til å sette i gang! Lenke til kommentar
dandelion Skrevet 1. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2013 1. oktober - Høst i byen Begynner likesågodt med et bybilde i høstfarger. Bildet er - som de fleste av mine bilder - et ordentlig øyeblikksbilde, så komposisjonen kunne vært bedre. Ideelt sett skulle personene kommet nærmere kamera, men jeg var litt for utålmodig. Jeg har duset ned fargene litt, og liker godt hvordan tonene bygger under følelsen av høst. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Tja, jeg er ikke så sikker på at de trenger å være noe nærmere. Kan være greit å la blikket bli ledet mot dem. Høst? ...jess. Lenke til kommentar
Substitute Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Veldig flotte farger. Spennende komposisjon og flott bokeh. God story i bildet. Solid gjennomføring og en bra start Therese :-) Lenke til kommentar
Rmatt Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Nydelig. Flott utsnitt og veldig flott høstfarge! Lenke til kommentar
Evenseth Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Jeg synes paret er fint plassert, jeg. Fint komponert! Og fine farger! Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 1.10 var meget bra. 2/3 + 1/3 løfter bildet. Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Enig med de andre, ikke noe galt med kompen der, snarere tvert imot! Flott høstpreg også. Lenke til kommentar
dandelion Skrevet 10. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2013 Takk for kommentarer, dere! Godt å høre at jeg ikke er helt på jordet. Lenke til kommentar
dandelion Skrevet 10. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2013 4. oktober - Victoriapassasjen 5. oktober - Over byen 6. oktober - Høytlesning 7. oktober - Beetle 2 Lenke til kommentar
Rmatt Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Her var det kommet mange flotte! Veldig flott lys i 5. oktober. 6. oktober var spennende og flott. Blir litt nysgjerrig på personen bak boka! Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Fine bilder - likte alle bildene. Pen eksponering. Lenke til kommentar
bObleJet Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Mye flotte bilder. Var en kjapp tur innom Flickr siden din. Og der som her flotte gjennomtenkte bilder med farger og skarphet som nærmest hopper ut gjennom skjermen. Lenke til kommentar
Blomvik Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Flotte bilder, likte spesielt over byen og beetle. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Fint gjennomgående bilde av Victoriapassasjen. Viser kontrasten mellom det lysende oransje inne i passasjen mot det mer traurige grå utenfor. Skikkelig dramatisk himmel over byen, god hjelp av tåkeskyer. Det er bare å løpe bort til motivet når det er slik. Liker også de to siste. Svært ulike motiver, men litt likhet i valget av selektiv fokus. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Mange fine bilder denne gangen også. Victoriapassasjen og Beetle er allerede nevnt. Men jeg liker også Høytlesning godt. Lenke til kommentar
FunFact Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Enig med de over meg. Fin kontrast mellom farger og gråhet i Victoriapassasjen, og flotte skyer over byen. Høytlesningen er kanskje favoritten så langt. Bra selektivt fokus i bobla, og dugg/dråper som viser at høsten er her. Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Fantastisk bilde "over byen" Lenke til kommentar
Evenseth Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Jeg synes "Over byen" er helt magisk! Og Beetle er også veldig flott. Høytlesing pirrer nysgjerrigheten. Det her er gode greier! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Gode bilder i tråden så langt!! Keep ut the good work! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå