Dr Dre Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Heisann! Hvis tre kompiser bestemte seg for å leie en hybel i en helt annen by, alle betaler litt av utgiftene og beholder resten av stipendet. Vil dette fungere? Tenker da at alle tre faktisk bor hjemme hos en forelder, men bruker hybelen til å skaffe seg borteboer stipend. Lenke til kommentar
Hèxacôres Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Dette er svindel. Jeg vil ikke at mine skattepenger skal gå til shitkids som dere. 8 Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Lånekassen tar stikkprøver. Blir du tatt for det risikerer du å miste mulighet til fremtidig lån/stipend og må starte nedbetaling av lån med en gang. Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Nav'ere som dere er grunnen til at slike ordninger må strammes inn. 2 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Det heter borteboerstipend ditt troll. 3 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Det vil, som annen svindel og kriminalitet, "fungere" om du ikke blir tatt. Praktiske tips til hvordan å gjennomføre svindelen din tror jeg du må spørre etter på andre forum. 1 Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Skulle ønske våre håpefulle unger brukte mer tid på å skaffe seg utdannelse på ærlig vis enn å fundere på hvordan de kan snylte på våre skattepenger. Men de bidrar om ikke annet til økt sysselsetting for å bemanne alle som trengs for å avdekke svindlerne. 1 Lenke til kommentar
Q&A Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Heisann! Hvis tre kompiser bestemte seg for å leie en hybel i en helt annen by, alle betaler litt av utgiftene og beholder resten av stipendet. Vil dette fungere? Tenker da at alle tre faktisk bor hjemme hos en forelder, men bruker hybelen til å skaffe seg borteboer stipend. Hvis post ikke sendes til hybelen, og utbetalingene ikke heves der hybelen er, så blir de mistenksomme. Og så, ved hjelp av kryssjekking av tredeparts informasjonskapsler på datatmaskinen din, så kan de se at du bare driver og naver. Så dette bør du ikke gjøre. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Det er ganske lett og unngå å bli tatt. Viss dere kordinerer det litt smart. Nå har jeg ikke tenkt til å bidra til noen småstudenter skal bli til svindlere men har opplæring i å teoretisk befinne seg flere steder samtidig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå