HELTLOST-W Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Hey. Har nå kjøpt meg nytt hovedkort. Men jeg har jo lagret windowsen på den ene SSD'n. Vil da windows "fucked seg opp" når jeg tilkobler det nye hovedkortet? Lenke til kommentar
Hèxacôres Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 (endret) Noen ganger må du reinstallere, andre ganger ikke. Det er bare en måte å finne ut av det på. Uansett anbefaler jeg å gjøre det, mtp drivere for chipsett, lyd, nettverk osv. Endret 30. september 2013 av Pòǹdùs Lenke til kommentar
HELTLOST-W Skrevet 30. september 2013 Forfatter Del Skrevet 30. september 2013 Noen ganger må du reinstallere, andre ganger ikke. Det er bare en måte å finne ut av det på. Uansett anbefaler jeg å gjøre det, mtp drivere for chipsett, lyd, nettverk osv. Aha, Men det vill ikke skade noe vis jeg bare kobler til alle harddisker til det nye hovedkortet også starter pc'n å deretter reinnstalere windows? Lenke til kommentar
Hèxacôres Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Ikke noe annet enn at du mister alle filene dine. Lenke til kommentar
HELTLOST-W Skrevet 30. september 2013 Forfatter Del Skrevet 30. september 2013 aha! Takk skal du Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå