Gå til innhold

Oktoberfest 2013 - Jan R. Halvorsen - 30 mm


Anbefalte innlegg

På tide at jeg bidrar litt her og, synes jeg... Etter å ha kikka gjennom hele tråden, så må jeg bare si at Duo sitter igjen som den desiderte favoritten. Alt stemmer liksom, komponsisjon, sorthvitt-konverteringen (regner med at det er konvertert fra farger?), instrumenter, samt det lille spørsmålet som melder seg for enhver hobbymusiker: hvilket instrument skjuler seg i kassa til han til høyre? Selv synes jeg det ser ut som noe i størrelsesorden althorn eller tenorhorn. På den annen side - en duo bestående av kontrabass og alt-/tenor-horn? Merkelig. For lang lukkertid? Hvis du hadde sagt at det var intensjonen at det skulle være sånn, så hadde jeg trodd på deg tvert.

 

Nuvel, det er flere fine her. Vil spesielt nevne disse:

Motlysbildet 2. oktober - jeg er veldig svak for motlys fra lav sol. Du treffer fint på denne.

Høstportrettet er veldig fint, og fin bokeh i bakgrunnen.

Bugs Urbn - her har du fått ganske mye ut av ganske lite, men jeg tror jeg ville ha droppa ramma. Det er vel lov å dra litt i spakene i post? Så lenge det ikke blir helt parodisk, og den fella har du ikke gått i.

Alene sitter som et skudd. Kjenner nærmest sårheten til jenta der hun sitter alene på trehjulssykkelen sin. Det kan være så mye klisjé det bare vil for meg ;)

Krysset er veldig spennende, med det noe mystiske beinet som er på vei gjennom bildet.

 

Mye fint her, Halvorsen :thumbup:

 

Takker så mye for utfyllende kommentar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

31. oktober - "(Near) the end"

 

post-149743-0-20869400-1383249893_thumb.jpg

 

1/60 sek, F7.1, ISO 125.

 

 

Det ble litt mer hektisk enn jeg hadde forutsett på alle andre fronter enn foto denne måneden, noen av bildene ble av den grunn litt nødløsninger, men jeg er da fornøyd med en god del av dem.

 

Mangel på tid gjorde at jeg heller ikke fikk kommentert så mye som jeg gjerne ville.

 

Til slutt vil jeg takke alle som har kommentert bildene mine - det settes stor pris på!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...