twoeyes Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Nydelig høstportrett hvor det meste stemmer, fokus, lys og farger og ikke minst god kontakt med modellen! Strølysstråene er også bra. Lenke til kommentar
FunFact Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Flott lys og veldig bra fokus. Fin stemninng i bildet. Men jeg ville nok croppet vekk stammen. Men for all del, et veldig bra portrett! Brukte du utfyllingslys? (blits på modellen) Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Flott gyllent lys som også gjenspeiles i håret til modellen. God blikkontakt som ellers nevnt. Synes også Hvervenbukta i spoileren var bra. Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 7. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2013 (endret) Flott lys / stemning i det høstportrettet. Ville kuttet ut den halve trestammen helt til høyre, fordi den er nettop det; halv og "skeiv". Takker! Har en versjon uten treet også, syns faktisk stammen balanserte bildet litt - men ser selvsagt hva du (dere) mener.. Helt enig med Mr. Sanders, nydelig stemning her, men jeg ville også fjernet stammen i høyre ytterkant. Takker! Fantastisk lys og detaljer i høstportrett! Stammen kan godt være der etter min mening Takker! Nydelig høstportrett hvor det meste stemmer, fokus, lys og farger og ikke minst god kontakt med modellen! Strølysstråene er også bra. Takker! Flott lys og veldig bra fokus. Fin stemninng i bildet. Men jeg ville nok croppet vekk stammen. Men for all del, et veldig bra portrett! Brukte du utfyllingslys? (blits på modellen) Takker! Nope, ikke noe blitz. Raw og justering av lys. Flott gyllent lys som også gjenspeiles i håret til modellen. God blikkontakt som ellers nevnt. Synes også Hvervenbukta i spoileren var bra. Takker! Har brukt en litt gulere fargetone for å feire høsten Endret 7. oktober 2013 av Jan R. Halvorsen Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 7. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2013 6. oktober - "Tangled" Ikke den store fotodagen, men syns disse trærne var fine der de omfavner hverandre. 1/60 sek, F7.1, ISO 1250. Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Magisk bilde 2. Ellers flott portrett, og pent høstbilde av mosegrodde røtter. Lenke til kommentar
FunFact Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Med litt fantasi på det siste bildet så kan man se to trær som fotflørter Fine farger! Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Som flere påpeker fikk du til et flott portrett. Fine grønnfarger i Tangled. Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 8. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2013 Rowdy, FunFact, BjørnÅgeS, takk for hyggelige kommentarer! Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 8. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2013 8. oktober - "Bugs Urbn" Veldig lite tid til foto i dag, kun trykket på utløseren 3 ganger på vei til jobb. Kjedelig resultat, måtte prøve og gjøre noe severdig med etterbehandling og dilldall i stedet. 1/60 sek, F4.5, ISO 500. Så kjedelig var det: Lenke til kommentar
rbsol Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Supert portrett, liker også Tangled veldig godt Lenke til kommentar
Jann. Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Høstportrettet og "tangled" ble flott. Fint lys i portrettet, og fine farger. Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Synes dilldallet satt som ei kule, jeg. Lenke til kommentar
FunFact Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Enig med Mr. Sanders! Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Hm, bærer dette rotfrukter tro? Vet ikke om det er vennskap eller krangel i "Tangled", men skal en dømme etter mosen så har de holdt på en stund. Bildet er ikke ferdig før det er slik du vil ha det. Når det er såpass flatt må du gjøre noe. Synes resultatet ble ganske tøft jeg. Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Fine de omfavnende røttene, og jeg liker også dilldallet. Lenke til kommentar
egilh Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Høstportettet er min foreløpige favoritt. Fine farger. Dilldallet blei også bra Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Tangled er et flott bilde, ellers er høstportrettet favoritten min. Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 15. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2013 (endret) 10. oktober - "Stairs" 1/160 sek, F2.8, ISO 100. Vært i Nice og luftet meg, derfor på etterskudd med utlegging av bilder (og kommentering), derfor noen på rappen nå. En kandidat og en kuriositet i spoiler.. Bystranda i ettermiddagslys: Segway Police: Ellers takk for hyggelige kommentarer - ingen nevnt, ingen glemt! Endret 15. oktober 2013 av Jan R. Halvorsen Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Regner med det var nice i Nice. Ikke at jeg egentlig har noe å klage over på "Stairs", men "Bystranda" ser vel så flott ut på meg med god komposisjon og knallgrønt/turkis hav. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå