Jan R. Halvorsen Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Oktoberfest 2013 - Jan R. Halvorsen - Sigma 30mm f/2.8Deltagernivå: Kandidat Kamera: Sony Nex 5N Prøver meg som Kandidat i år, gikk bedre enn ventet med hyppigheten av bidrag som Pingle i fjor. Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 1. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2013 1. oktober - "Sped begynnelse" Starter symbolsk 1/60 sek, F5.6, ISO 500. Hadde det vært siste dag i utfordringen hadde det nok heller blitt dette: Sitter på hytte med treg mobildata, kommer sterkere tilbake med kommentering om et par dager.. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Ja, du får vel litt og pusle med i oktober du også. Spenstig plassering av modellene helt i ytterkanten. Lenke til kommentar
Substitute Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Fin story i bildet. God komposisjon og fine farger. Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Spennende innhold og morsom komposisjon. Håper puslespillet blir ferdig innen oppholdet er omme. Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Dårlig vær? Godt komponert med masse detaljer Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 2. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2013 2. oktober - "Strølysstrå" Liten strølysjakt i ettermiddagsmotlys.. Ellers, takk for kommentarer! Kommer sterkere tilbake selv når normalt nett. Lenke til kommentar
JadedGamer Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Fine detaljer i strået i forgrunn (ved full størrelse), og passe utvasket bokeh i bakgrunnen. Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Vakre strå i fint, gyllent strølys Lenke til kommentar
Rmatt Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Flott lys i et flott bilde! Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 3. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2013 3. oktober - "Foodspotting" Forsøk på fuglefoto (Lavskrike) med 30 mm, måtte en crop til.. 1/1000 sek, F4.0, ISO 1600 (det ble for fristende:) Takk til dere som har kommentert så langt! Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Superlys i det stråbildet der. Lavskrike tror jeg nesten ikke jeg har sett på nært hold. Godt jobbet å få den med en 30mm. Men jeg må innrømme at jeg likte spoileren bedre enn det valgte bildet. Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Fuglefotografering med en 30 mm er avansert, ikke dårlig resultat, heller, særlig den i spoileren var fin Lenke til kommentar
FunFact Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Flotte bilder. Likte særlig lyset i 2. oktober, og måten du fanger fuglen på i 3.oktober. Det du balgte var definitivt det beste av de to (for min del). Skulle kanskje likt å se litt mer farger kanskje. Lenke til kommentar
bObleJet Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Fine bilder med dag 1 og 2 som foreløpige favoritter. Når kommer de ubehagelige bildene av når "cabin fever'en" setter inn? Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 5. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2013 Fine bilder med dag 1 og 2 som foreløpige favoritter. Når kommer de ubehagelige bildene av når "cabin fever'en" setter inn? Rakk ikke å komme til de bildene Takk for kommentar! Flotte bilder. Likte særlig lyset i 2. oktober, og måten du fanger fuglen på i 3.oktober. Det du balgte var definitivt det beste av de to (for min del). Skulle kanskje likt å se litt mer farger kanskje. Var vanskelig å velge, det i spoileren er jo bedre teknisk, men jeg likte selv det samme som deg best, mer uberørt Takk for kommentar! Fuglefotografering med en 30 mm er avansert, ikke dårlig resultat, heller, særlig den i spoileren var fin Takk for kommentar, det hjelper å ha tillitsfulle fugler som i tillegg skal hamstre mat for vinteren Superlys i det stråbildet der. Lavskrike tror jeg nesten ikke jeg har sett på nært hold. Godt jobbet å få den med en 30mm. Men jeg må innrømme at jeg likte spoileren bedre enn det valgte bildet. Takk for kommentar! Lavskrika er en vakker fugl, klarte ikke å fange den i flukt, når den seiler inn med halefjærene ute er den virkelig fotogen (for de med 200+ mm ) Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 5. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2013 (endret) 5. oktober - "Høstportrett" 1/320 sek, F2.8, ISO 100. Et par ekstra: Kveldsstemning i Hvervenbukta: Slenger med ett for de bilinteresserte: Tilbake til normalt nett igjen, blir kommentarer på andres bilder fra nå av! Endret 6. oktober 2013 av Jan R. Halvorsen Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Flott lys / stemning i det høstportrettet. Ville kuttet ut den halve trestammen helt til høyre, fordi den er nettop det; halv og "skeiv". Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Helt enig med Mr. Sanders, nydelig stemning her, men jeg ville også fjernet stammen i høyre ytterkant. Lenke til kommentar
dandelion Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Fantastisk lys og detaljer i høstportrett! Stammen kan godt være der etter min mening Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå