Gå til innhold

Hvordan få folk til å slutte å se på meg?

ShyGuy89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Hei,opplever at mange sjekker innom min profil og stalker meg, er det noen mulighet for å "stenge" av slik at ingen kommer innom? litt ubehaglig..

Er det et problem at noen sjekker profilen din på dette forumet? Ser ikke hva som er farlig med det.. :huh:

Lenke til kommentar

TS: Din profil er ikke engang vist 200 ganger, gjett om jeg har det fælt da, jeg har 26000 profilvisninger :/

Liten fun fact:

Du har vært medlem her i 3162 dager. Det blir gjennomsnittslig 8 visninger om dagen.

Jeg har vært medlem her i 12 dager, og har gjennomsnittslig 16 visninger om dagen.

Jeg er dobbelt så populær som deg, hvordan føles det..

Lenke til kommentar

Hei,opplever at mange sjekker innom min profil og stalker meg, er det noen mulighet for å "stenge" av slik at ingen kommer innom? litt ubehaglig..

Hvordan greier du å bli forfulgt i det virkelige liv dersom du ikke oppgir noe som helst personlig informasjon om deg selv på internett??

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Liten fun fact:

Du har vært medlem her i 3162 dager. Det blir gjennomsnittslig 8 visninger om dagen.

Jeg har vært medlem her i 12 dager, og har gjennomsnittslig 16 visninger om dagen.

Jeg er dobbelt så populær som deg, hvordan føles det..

:huh::rofl::omg:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

bra med trakkasering hæ.. spark han som ligger nede... bra jobba whistelblower..

"ligger nede" Hva faen er det denne tråden skal være? Slutt å syt. Dersom du ikke vil at folk skal besøke profilen din, kan du jo bare deaktivere den?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...