Gå til innhold

Ny dag

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, Lisbeth.

Et nydelig stemningsbilde, der kranen i silhuett mot de gyldenrøde skyene bekrefter at vi ikke nødvendigvis må utenfor allfarvei for å oppleve skjønnhet, - den finnes også i urbane miljøer !

Et bra kamera og god optikk er nødvendige forutsetninger for å skape bilder med god teknisk kvalitet, og å presentere severdige bilder rett fra kameraet (OOC), krever dyktighet, men

også litt flaks.

Et uredigert digitalt foto har gjerne et "uforløst" potensial, men dette til tross, - Jeg synes bildet ditt er betagende vakkert !

Vennlig hilsen

Albert Andersson.

Lenke til kommentar

Hei Lisbeth,

Det er jeg helt enig med deg i ! Fint bilde ! Hvilken stadion er det vi ser i bakgrunn av krana ?

- Jon Arne

Hei, Jon Arne.

Takk for hyggelig kommentar. Godt observert, at det er en stadion i bakgrunnen av krana. Og der "spellær døm lange flate ballær på vingæne kan du tru. Ja, så flate ballær, at døm nesten havnær under tørva" ! :D

Mvh. Lisbeth.

Lenke til kommentar

Hei, Lisbeth.

Et nydelig stemningsbilde, der kranen i silhuett mot de gyldenrøde skyene bekrefter at vi ikke nødvendigvis må utenfor allfarvei for å oppleve skjønnhet, - den finnes også i urbane miljøer !

Et bra kamera og god optikk er nødvendige forutsetninger for å skape bilder med god teknisk kvalitet, og å presentere severdige bilder rett fra kameraet (OOC), krever dyktighet, men

også litt flaks.

Et uredigert digitalt foto har gjerne et "uforløst" potensial, men dette til tross, - Jeg synes bildet ditt er betagende vakkert !

Vennlig hilsen

Albert Andersson.

Hei, Albert.

Takk for hyggelig og utfyllende kommentar.Fargespillet denne tidlig morgentimen var helt ekstraordinært. Det var som om hele himmelen sto i brann. Nesten litt skremmende i otta. Men det skiftet fort, og fargene bleknet over i pastell, før dagslyset tok over.

Mvh. Lisbeth

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...