wha96 Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Jeg startet med å spille GTA IV da jeg var 11 til 12 år, men da kjørte jeg mest rundt som et bilspill. Men det kommer godt an på hvilken type bror du har. Lenke til kommentar
Harribo Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Du kan jo slå ned noen midt på gata eller i verste tilfellet drepe noen å skylde på GTA, men alle vet at det er ikke GTA sin skyld for at personen har sinnslidelser, det er bare en trigger som hadde kommet før eller siden av enten GTA eller en film eller noe annet. Enten er du frisk eller ikke. Jeg har spilt GTA siden det kom ut og jeg gikk på barneskolen og har ikke fått noe varige mèn eller blitt voldelig av den grunn. Jeg elsker GTA spillene, men jeg vet å se forskjell på det virkelige liv å et spill. Kan sies at jeg er en veldig grei og snill fyr som aldri har tydd til noe vold og kommer neppe til å gjøre det heller. Ihvertfall ikke av GTA. Lenke til kommentar
Homboy Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 (endret) Aldergrensen er bare en anbefaling. Om han har kommet langt i utvikling, ser jeg ikke noe grunn til at han ikke skal få spille GTA 5. Følg med på når han spiller og se hvordan han reagerer i ulike situasjoner. Ler han når noen blir drept eller torturert? GTA skal jo selvfølgelig være litt gøy, men hvis han for eksempel synes det er morsomt når han ser en drøy scene med Trevor, er han nok ikke klar for å spille det. Men jeg tror at de fleste 14 åringer klarer å takle scenene i GTA V. Lykke til Endret 4. oktober 2013 av Homboy Lenke til kommentar
Nyph Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Utdype? Å bruke generaliseringstrikset når vi snakker om aldersgrense er i beste fall idiotisk. Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 om han er veldig lettpåvirkelig så er det kanskje ikke noen god ide. bare se på hva Peter Griffin gjorde etter han hadde spilt det http://www.youtube.com/watch?v=ujbj0ZYzLjo Lenke til kommentar
MohWarfighter Skrevet 4. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2013 Han skal få lov til å se på først, så kan jeg se om det kommer noe forandring. Uansett takk til alle som har svart og god høstferie:) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Fantastisk utdyping må jeg si. Du bidrar virkelig. Aldersgrensen er der av en grunn. Så selv om jeg ikke er så gammeldags at jeg sier at en blir voldelig av å spille GTA, er jeg ganske overbevist om at det kan være en trigger. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Lat han spele, eingang må han jo finne ut kordan den virklige verden fungerer uansett! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå