Gå til innhold

14 år og spille GTA V?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du kan jo slå ned noen midt på gata eller i verste tilfellet drepe noen å skylde på GTA, men alle vet at det er ikke GTA sin skyld for at personen har sinnslidelser, det er bare en trigger som hadde kommet før eller siden av enten GTA eller en film eller noe annet. Enten er du frisk eller ikke.

 

Jeg har spilt GTA siden det kom ut og jeg gikk på barneskolen og har ikke fått noe varige mèn eller blitt voldelig av den grunn. Jeg elsker GTA spillene, men jeg vet å se forskjell på det virkelige liv å et spill. Kan sies at jeg er en veldig grei og snill fyr som aldri har tydd til noe vold og kommer neppe til å gjøre det heller. Ihvertfall ikke av GTA.

Lenke til kommentar

Aldergrensen er bare en anbefaling. Om han har kommet langt i utvikling, ser jeg ikke noe grunn til at han ikke skal få spille GTA 5. Følg med på når han spiller og se hvordan han reagerer i ulike situasjoner. Ler han når noen blir drept eller torturert? GTA skal jo selvfølgelig være litt gøy, men hvis han for eksempel synes det er morsomt når han ser en drøy scene med Trevor, er han nok ikke klar for å spille det. Men jeg tror at de fleste 14 åringer klarer å takle scenene i GTA V. Lykke til :D

Endret av Homboy
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274

hwan3r.jpg

 

Fantastisk utdyping må jeg si. Du bidrar virkelig.

 

Aldersgrensen er der av en grunn. Så selv om jeg ikke er så gammeldags at jeg sier at en blir voldelig av å spille GTA, er jeg ganske overbevist om at det kan være en trigger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...