Revox Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 (endret) Hei. Som trådnavnet sier har jeg blitt noe helt vanvittig støl. I underarmer, biceps, leggmuskler og baksiden av låra. Det er greit det, men problemet er at jeg ikke skjønner hvorfor. Jeg har ikke hatt noen fysisk aktivitet på 5 dager før det begynte på fredag. Lørdag forrige uke flyttet jeg på en del vedsekker, og dagen etter bar jeg tilsammen noen hundre kilo belegningsstein inn i bilen til svigers og ut igjen et annet sted, som jeg på et tidligere tidspunkt hadde lagt klart. Kan selvfølgelig være det men hvorfor først 5 dager senere? Og idag er det verre enn noen gang. Det gjør så vondt å bruke hendene at jeg sliter med å tørke meg bak...Ser ut som en påvirket 80-åring på vei opp eller ned trapper. Og hvis det er pga steinløftingen i forrige uke. Hvorfor ble jeg ikke støl første gangen jeg flyttet på de steinene? Da bar jeg alt alene fra hagen ut i gårdsplassen. Forslag? Innspill? Endret 30. september 2013 av Revox Lenke til kommentar
Akse Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Kan være ganske tilfeldig når stølhet kommer. Det går over, og det er helt normalt. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Det er kroppen sin måte å respondere til fysisk aktivitet på, viss du hadde gjort dette hver dag ville den til slutt hatt det for å vane, da blir du ikke støl lenger. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Bør kanskje nevne at sesongens influensa ser ut til å slå ut i form av muskelsmerter. Det gjorde det i alle fall her og man føler seg utslitt som etter en kraftig treningsøkt. Det eneste som hjelper så langt er masse hvile og ta det med ro , fikk i tillegg en muskelløsning i venstre fot så føles nesten som man blir litt invalid Sjekk om du har antydning til feber / kaldsvette , dette er et av symptomene. Jeg tviler på at det har sammenheng med fysisk aktivitet utført 5 dager før du fikk symptomene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå