EvilSeagull Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Jeg har tenkt på å flytte i hus, men jeg tenker; er det ikke ensomt å bo i et hus og samtidig være singel? Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Det er lettere å distansere og isolere seg fra folk om du bor i enebolig i et spredt bebygd område så klart, men de aller fleste finner vel enebolig mer attaktivt enn leilighet. Jeg tror jeg selv kommer til å vente med eneboligkjøp til jeg finner ei jeg vil danne familie med. Jeg trenger jo ikke noe stort sted nå heller. Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 30. september 2013 Forfatter Del Skrevet 30. september 2013 Det er lettere å distansere og isolere seg fra folk om du bor i enebolig i et spredt bebygd område så klart, men de aller fleste finner vel enebolig mer attaktivt enn leilighet. Jeg tror jeg selv kommer til å vente med eneboligkjøp til jeg finner ei jeg vil danne familie med. Jeg trenger jo ikke noe stort sted nå heller. Hva mener du med enebolig? Er enebolig hus eller leilighet? Lenke til kommentar
Hèxacôres Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Hva mener du med enebolig? Hus. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Jeg kjøpte meg leilighet først, men kjenner jeg angrer nå på at jeg ikke gikk rett på hus. Veldig lite og trangt kan bli. Samt du kan risikere og få drittnaboer som klager på alt. Har du råd, så for all del gå for hus! Blir hus på meg neste iallefall. ^^ Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 30. september 2013 Forfatter Del Skrevet 30. september 2013 Hus. Hvorfor sier de ikke bare hus? Høres det for ensomt ut? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Hvorfor sier de ikke bare hus? Høres det for ensomt ut? Fordi tomannsbolig, firemanns også er ett hus. 1 Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 30. september 2013 Forfatter Del Skrevet 30. september 2013 Fordi tomannsbolig, firemanns også er ett hus. er tomanns bolig det samme som et hus linket sammen med et annet hus? Lenke til kommentar
Hèxacôres Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 er tomanns bolig det samme som et hus linket sammen med et annet hus? Ett hus med 2 leiligheter. Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 30. september 2013 Forfatter Del Skrevet 30. september 2013 Ett hus med 2 leiligheter. Så de bor egentlig i leiligheter? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Jeg har leid leiligheter før, men nå eier jeg hus og angrer ikke. Gå for hus. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Hus. Naboer er noe piss om du er uheldig og de er drittsekker, og gode naboer/venner kan du få med privathus og. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Å bu i hus er stort sett betre enn å bu i leiligheit. Men det er ein del ulemper med å bu i hus, for det fyrste så er det dyrare både i innkjøp og vedlikehold. Det er også meir arbeid med eit hus då det krever stell og vedlikehold både ute og inne. Av denne grunn venter mange til dei er to personer og har to inntekter før dei kjøper hus. Om det blir einsamt eller ikkje vil være avhengig av nabolaget. Dei fleste som bur i blokk snakker sjeldan med naboen, dei som bur i villa blir "tvunget" til å småprate med naboen då det blir litt kleint å ikkje seie noke når ein møtast. Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Det kan være mer sosialt å bo i småhus enn i blokkleilighet. I alle fall hvis både en selv og naboen liker å stelle i hagen. Om vinteren slår man av en prat over snøskuffa. "Nei farken han tykje, kjæm det meir snø no så trur æ at æ stryk med." Og da er man inne på en annen fordel/ulempe med enebolig. Mer jobb, både sommer og vinter. Noen liker det, andre vil helst slippe. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå