MiraQdata Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 Jeg har høgskole-utdanning innen multimedia for web og webdesign, pluss at jeg har kompetanse innen lyd/musikk-produksjon... Er det noen der ute som kan tilby meg jobb, eller kanskje har tips om noe som kunne være aktuelt? Alt av interesse! Jeg tar kontakt med deg hvis du legger igjen e-mail adressen din.. :smile: Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 Hei MiraQdata! Har du prøvd å legge inn cvén din i ulike jobb databaser på internett..? Det kan hjelpe litt i forhold til å få jobb.. Lenke til kommentar
MiraQdata Skrevet 15. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2002 Hei Mr.hassan! Jeg vet det! :smile: Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 Hei! Ok.. :wink: Btw,fått deg jobb.no ? Lenke til kommentar
kaofbc Skrevet 13. mars 2002 Del Skrevet 13. mars 2002 Dossier.no Aetat.no Finn.no Stepstone.no Osv.................. Guud Løkk! :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg