Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Lykter til Audi a4 97

Marius13

Anbefalte innlegg

Hei jeg er på utkikk etter nye lykter til min audi a4 97. Jeg vil ha lykter med klart glass, IKKE som bildet nedenfor. Problemet er at 97 mod, ikke kom med klartglass, så jeg må bruke lykter fra nyere modeller, men hva er det egentlig som passer? Noen har har

Hei jeg er på utkikk etter nye lykter til min Audi A4 97. Problemet er at jeg vil ha lykter med klartglass. Og ikke som på bildet NEDENFOR. Problemet er at 97 mod, ikke kom med klartglass, men har sett en del biler med det fordet. Så det jeg lurer på er: Hvilken års mod lykter er det som passer på Audi'n min nedenfor? er det slik at 98-99 også passer?

35i9hsh.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har akkurat det samme problemet. Lysene på min audi A4 98 er forferdelig, spessielt om høsten. Orginal lyktene er muligens litt bedre enn de jeg har på nå, (4 stk H7pærer i uorginale "rånebil"lykter som fulgte med bilen) Uansett, dette virker som å være en fornuftig løsning.

Men nå begynner det å haste, så det jeg trenger nå er vel enten ekstra belysning eller noe alla det som linkes til her (angel eyes, xenon kit el noe.. men har lest at dette ikke nødvendigvis er så bra)

Vinkel sliper og sånt har jeg uansett ikke tilgang til mens jeg er på ferie i Finland. Tenkte å benytte sjansen og kjøpe noe billig som passer istedet. Forslag?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg har akkurat det samme problemet. Lysene på min audi A4 98 er forferdelig, spessielt om høsten. Orginal lyktene er muligens litt bedre enn de jeg har på nå, (4 stk H7pærer i uorginale "rånebil"lykter som fulgte med bilen) Uansett, dette virker som å være en fornuftig løsning.

Men nå begynner det å haste, så det jeg trenger nå er vel enten ekstra belysning eller noe alla det som linkes til her (angel eyes, xenon kit el noe.. men har lest at dette ikke nødvendigvis er så bra)

Vinkel sliper og sånt har jeg uansett ikke tilgang til mens jeg er på ferie i Finland. Tenkte å benytte sjansen og kjøpe noe billig som passer istedet. Forslag?

Desverre står fast litt selv;) har akkurat byttet til ledbaklys i dag, og nå mangler jeg kun nye lykter foran (klartglass og hele lykter) men veit ikke helt hvilke lykter jeg skal velge enda :/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...