Rascal Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 På enkelte pcer så kommer det med "frontpanel" med kortleser og/eller usb kontakter. På min pc er det en egen frontpanel for 2 USB2 kontakter som er koblet til hovedkortet. På hovedkortet er det også mulig å koble de samme ledningene til en USB3 kontakt. Kan jeg bruke de samme ledningene for å kunne få USB3 hastigheter i de samme kontaktene som tidligere var USB2 eller må jeg ha egne ledninger og stikkontakter som er USB3 "sertifisert" ? Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Koblingene på hovedkortene er forskjellig for USB2 og USB3. Lenke til kommentar
Rascal Skrevet 30. september 2013 Forfatter Del Skrevet 30. september 2013 Koblingene på hovedkortene er forskjellig for USB2 og USB3. Takk for svar! Ah.. Jeg så det i manualen, selve kontakten er skjult bak grafikkortet. Da slapp jeg å grave det frem. :-] Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 På meg fungerer USB 2 like godt på USB 3. Jeg har riktignok en bærbar da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå