iMAniaC Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Noen som vet om noe bra program å lage trommer med? Jeg og noen kamerater har tenkt å prøve å lage noen sanger og så vil vi spille inn det vi spiller på gitar og tenkte å legge på trommer digitalt... Har prøvd et par stykker, men fikk dem ikke helt til å funke og no knot... Kan det hende jeg mangler noen midi-ressurser eller noe? Er et midi-program noe å satse på? Er egentlig temmelig blank her... Lenke til kommentar
Zapchud Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 www.propellerheads.se REASON! Lenke til kommentar
youdecide Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Hei! Jeg vil tatt en titt på Steinberg (de som lager Cubase) sitt program Groove Agent. Det skal være fryktelig rått! http://www.steinberg.net/en/products/vst_i...index.php?sid=0 Tom Lenke til kommentar
MacProvoserer Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Noen som har testet programmet Soundtrack fra Apple? :o Lenke til kommentar
Rulle Rusk Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Jeg brukte tidligere et program som heter Virtual Drummer, det er helt genialt til enkel midi trommeprogrammering, men finnes bare for OS9. Bruker du OSX? I så fall - reinstaller QuickTime. Hvis du bruker OS9 bør du åpne tilleggskontroll (extensions manager) og aktivisere alt mulig av quicktime-komponenter, da skal quicktime-midi virke. Eller- reinstaller QuickTime hvis det ikke virker. Virtual Drummer er som sagt veldig simpelt, men fungerer effektivt. Hvis man bruker f.eks VSC (Virtual Sound Canvas) og kjører trommesporet sitt gjennom det, evt. med midi-instrumenter man har lastet ned, blir resultatet svært bra. Lenke til kommentar
iMAniaC Skrevet 1. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2003 Takker for alle svar. Desverre får jeg ikke satt meg ordentlig inn i det før om et par uker (skal bort hele tida), men jeg kan poste og fortelle åssen det gikk. Takk igjen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå