Olympen Skrevet 26. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2013 26. oktober "Høst" Liten storm ute gjorde at fototuren ble begrenset til egen bakgård. Lenke til kommentar
Olympen Skrevet 27. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2013 27. oktober "Lighthouse" Et yndet tur mål nesten uansett vær. 1/350s - f/5,6 - ISO 400 - EV -1 Lenke til kommentar
Miss Gil Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Hei! Første gang jeg er inne å ser på bildene dine, men her var det mye spennende Mine favoritter er "naustet" og bildet av båten i tåka den 14. oktober. Dagens er ogdå veldig flott! Lenke til kommentar
Olympen Skrevet 28. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2013 28. oktober "Kyst" Takk for kommentarene! Jeg er nok ikke den ivrigste sort/hvitt fotografen her inne, men siden det er en utfordring samtidig som det ikke var mye farge å hente i fjæra denne dagen, så... 1/6s - f/16 - ISO 50 Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Kul sving den 27. med personen i bildet også - og der bunnen av fyret ikke kolliderer med vannlinjen. Det var et bilde jeg ville lekt litt med (fjernet strømstolpene). Lenke til kommentar
Olympen Skrevet 28. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2013 Kul sving den 27. med personen i bildet også - og der bunnen av fyret ikke kolliderer med vannlinjen. Det var et bilde jeg ville lekt litt med (fjernet strømstolpene). Takk for kommentaren. Strømstolper og ledninger blir som regel klonet vekk hos meg, men med slike dagsoppdrag blir det ikke tid. Er ellers enig i at det frister til litt etterarbeid, sot/hvit versjon kan bli bra, tror jeg. Lenke til kommentar
Olympen Skrevet 29. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2013 29. oktober "Skarv" 1/500s - f/6,7 - ISO 200 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå