Gå til innhold

Hva ville du gjort?

RqO

Anbefalte innlegg

Nå som Breaking Bad er over, om du hadde kreft, og visste at vi hadde en uke/mindre igjen, hva ville du gjort?

Selv tror jeg jeg ville leid en god bil, og kjørt fort med den, da prikker ikke hadde vært noe stort problem. I slutten hadde jeg (trolig ikke, men half-frister), blåst huet av meg og malt en vegg med gørret eller noe.

Hadde også betalt tilbake de som betalte store deler av lappen for meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da skulle jeg gjort en nøye beregning på hvor mange luksusprostituerte jeg kunne kjøpt for alle sparepengene mine, og deretter betalt de for å pule meg til jeg døde, bokstavelig talt.

Nei, jeg ville nok fråtsa i god mat sammen med nærmeste familie. Dessuten er jeg blivende kjemiingeniør, så jeg ville nok prøvd å lage en batch med meth, i beste Walter White-ånd.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Svevedrakt, strikkhopp, ville kjørt rally eller sitti på med noen skikkelig gode, stått på vannski, prøvd sånn vann jet pack sak, det ser gøy ut. Prøve superbike. Ville prøvd ett eller annet ulovlig narkotika.

Også hadde jeg vil tatt farvel med de nær meg og game over.

Lenke til kommentar

Hadde jeg hatt tid til å selge leiligheten hadde jeg tatt pengende og stukket av før noen kunne reagert på hva jeg drev med. Leid en fet sportsbil og kjørt nedover Europa til ett eller annet sinnsykt eksklusivt sted og badet meg i luksus, nydelig gorumét mat, dyr champagne og fikset et eller annet kvinnemenneske jeg kunne delt det med. En total fremmed ville kanskje vært å foretrekke så ikke heller hun visste hva som lå bak.

Siste dagen hadde jeg reist hjem, lagt meg i sykesengen og tatt varvel med venner, familie og kjente før jeg søvnet inn.

Nei, realistisk sett tror jeg ikke jeg hadde gjort så veldig mye. Jeg hadde nok kanskje spurt noen av mine nærmeste om de kunne tatt seg fri noen dager for å gjøre ting sammen med de før jeg ble borte.

Men jeg skulle uansett ha avsluttet hver eneste dag med et par flasker eksklusiv Champagne siden det er det aller beste jeg noensinne kan fylle kjeften med.

Lenke til kommentar

RqO sier han vil kjøre fort med en god bil. Hva er fort? 160 km/t? På hvilke veier da, snakker vi kanskje om veistrekninger som E6 fra Fredrikstad og nordover mot Oslo? I så fall er det i de riktige forholdene tilnærmet harmløst å kjøre i slike hastigheter. Det finnes dårligere veier i Tyskland hvor du kan kjøre så fort du vil.

Dere skal pese på RqO for denne, sannsynligvis offerløse kriminelle handlingen, men ingen sier noe på at Pettersenper vil rane en bank. Et bankran er aldri offerløst! Det er én ting med pengene som stjeles, men hva med den traumatiske opplevelsen for betjeningen og andre kunder i lokalet?

Hadde jeg vært døende av kreft, så skulle jeg ha tatt meg tid til å fortelle dere hvor latterlige dere er...

Det er noe annet dersom RqO vil kjøre en Ferrari i 300 km/t. Den slags er aldri forsvarlig på offentlige veier.

• Liker 3
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...