TheNarsissist Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Hei, sitter å tenker på hva jeg skal gjøre neste år. Har allerede bestemt meg for at par steder jeg skal søke, men har også interesse for økonomi og vil derfor søke det som backup. Skal søke på medisin i utlandet, men er ikke 100% at jeg kommer inn (Er ikke snakk om Øst-Europa) Vil søke økonomi også, men vil ikke studere i Norge, hvilke alternativer har jeg? Vet jeg ikke kommer inn på NHH, men kommer inn på BI, noen som ikke spiller noen rolle da jeg egentlig vil til utlandet. Noen steder jeg bør se på? Har hørt snakk om København og Stockholm, noen som vet hva snittet er der ca? Lenke til kommentar
yeidof Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Hadde hjulpet en del om du nevnte hva snittet ditt er. Det er utallige mange bra skoler i utlandet, men det kunne hjulpet litt om du snevret inn alternativene. Du ønsker altså å studere i Skandinavia eller Europa? Lenke til kommentar
deleted Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Jeg vat at i København har de ihvertfall CBS. Det er en velidig stor skole med mange nordmenn. Der tilbyr de mange økonomi-linjer, HA som er det samme som sivøk. Tror snittet ligger mellom 4-5, avhengig av linje. Husk at i Danmark teller ikke ekstrapoeng og man kan ikke forbedre vitnemålet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå