MeSs Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Skal begynne med et prosjekt der jeg trenger 3 videokilder inn og 3 skjermutganger, er dette mulig?Kan jeg sette inn 3 stk videograbberkort?Mvh Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 I teorien burde det være mulig å sette inn 3 capture-cards ja, men jeg har ikke spesielt mye erfaring her. Et lite problem blir kanskje at du må gå for AM3+ eller LGA2011 for optimal capture-ytelse da. 3 skjermutganger burde være mulig å takle med et skjermkort, hva slags utganger er det snakk om? Lenke til kommentar
MeSs Skrevet 1. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2013 I teorien burde det være mulig å sette inn 3 capture-cards ja, men jeg har ikke spesielt mye erfaring her. Et lite problem blir kanskje at du må gå for AM3+ eller LGA2011 for optimal capture-ytelse da. 3 skjermutganger burde være mulig å takle med et skjermkort, hva slags utganger er det snakk om? Spiller ingen rolle hva slags utganger det er Bruker overganger om de som er der ikke passer. Takk for svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå