neeeeii Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Stakkars! Jeg håper det går bra med deg!? Ikke gjør narr av meg din stut. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Ja. Det er virkelig kjipt å være lvl 100 fordi og gjøre oppdrag fra ron og billøp om og om igjen er mye morsommere. Og livet på lvl100 er betydelig bedre enn på lvl 70 for some reason? Med en gang man gir folk levler tar folk helt av. De skulle bare droppet hele det der konseptet i et gta-spill syntes jeg. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Gleder meg til dere som har juksa begynner og syte her inne når dere blir banna når de er klare med de de driver og disker opp nå Syns jeg ser "jævla rockstar" "de tok penga mine" "jeg må starte helt på nytt" og bla bla bla blaaaaaa Hoppet i taket når jeg så snakk på at de snakket med folk om å kanskje muliggjøre konsollban, det hadde passet ypperlig! Iallefall på 360 hvor man må betale. 2 Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Om det skjer så er det vell ikke lenge til jeg kjøper en PS4 uansett, men pleier aldri å hacke, var en kompis som insisterte på at man ikke ble bannet. Godt nyttår a folkens! Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Gleder meg til dere som har juksa begynner og syte her inne når dere blir banna når de er klare med de de driver og disker opp nå Syns jeg ser "jævla rockstar" "de tok penga mine" "jeg må starte helt på nytt" og bla bla bla blaaaaaa Hoppet i taket når jeg så snakk på at de snakket med folk om å kanskje muliggjøre konsollban, det hadde passet ypperlig! Iallefall på 360 hvor man må betale. Kunne vel egentlig ikke brydd meg mindre. Er stort sett ferdig med online-spilling på GTA uansett. SÅ morro er det ikke. Har nå kjøpt Gran Turismo 6 og det er MYE mer artig. Fortsetter der nå...så Rock*...bare bann "jukserne". Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Kunne vel egentlig ikke brydd meg mindre. Er stort sett ferdig med online-spilling på GTA uansett. SÅ morro er det ikke. Har nå kjøpt Gran Turismo 6 og det er MYE mer artig. Fortsetter der nå...så Rock*...bare bann "jukserne". Har selv GT6 og synes det er bedre, men vil fortsatt ikke ha konsoll ban. Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Har selv GT6 og synes det er bedre, men vil fortsatt ikke ha konsoll ban. Det er jo bare en gjeng idiotiske fjortisser (virker det som) som kjører rundt og dreper hverandre på online-delen. Det er ingen som klarer å gjøre noe fornuftig og samarbeide liksom. Da må man spille med venner. Har man ikke mange venner som spiller GTA, er det fucka uansett. Jeg har f.eks prøvd å få med fremmede på Race, siden de få vennene jeg har der heller foretrekker DM. Men random folk er kun opptatt av å drepe flest mulig. Derfor kunne det ikke brydd meg mindre. For meg kunne de gjerne lagt ned serverne. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Man høster hva man sår.. Mye garp der inne men også mange som oppfører seg og gjerne er med på å ha det gøy og gjøre oppdrag, det er min erfaring iallefall.. Lenke til kommentar
teitur Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 (endret) For min del har jeg stort dett bare spilt closed crew eller solo sessions, og har ikke opplevd noe bøll. Dvs, i races med fremmede er det (for) ofte folk som bare er interessert i å ødelegge mest mulig for motspillerne. Litt knuffing og fighting er greit, syns jeg, men ren torpedering er ukult.Har imidlertid ikke spilt voldsomt mye. Endret 1. januar 2014 av teitur Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Dvs, i races med fremmede er det (for) ofte folk som bare er interessert i å ødelegge mest mulig for motspillerne. Litt knuffing og fighting er greit, syns jeg, men ren torpedering er ukult. Nettopp. Hva er vitsen med det liksom? Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Ett vennlig tips om du ikke er Level 70 online, og om du har nok penger til å betale for Tanks: Hvordan Kjøpe tanks uansett level, forutsett at du har råd.1. Gå inn på nettleseren på Mobilen2. Gå inn på menyen der du kan kjøpe biler/båter etc3. Gå på Warstock4. Trykk deg inn på en av kjøretøyene du har tilgang til å kjøpe ( ikke trykk kjøp om du ikke skal ha den i tillegg)5. Gå opp i toppen av nettleseren og trykk på HOME knappen6. Dra pekeren over adresselinjen7. Trykk (PS3) O etterfulgt av X fort.8. Da skal du ha tilgang til å endre adressen, fjern 5 tallet og trykk på enter knappen.9. Trykk Kjøp 2 Lenke til kommentar
abraxa Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Ett vennlig tips om du ikke er Level 70 online, og om du har nok penger til å betale for Tanks: Hvordan Kjøpe tanksTakk for tipset, det fungerte da jeg skjønte at man skulle erstatte det siste tallet med 1. Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Tanks er egentlig et feigt våpen. Når jeg ser noe med tanks, bestiller jeg ofte han som raner folk. Da holder jeg meg i nærheten, og venter til raneren hiver ut han som har tanksen, også overtar jeg den...hehe. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Tanks er feigt ja, bruker den kun selv når jeg vil gå på rage, eller å sprenge andre i tanks i filler fått meg MG nå så koser meg med den i stedet:P Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Hvor mye tåler egentlig tanksen ? Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Hvor mye tåler egentlig tanksen ? Den tåler ganske mye. Men plasserer man 5 stickbombs rundt omkring på den, er sjansen stor for å ødelegge den. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Okei. Tenkte mest på å kjøre rundt å gjøre havoc med politiet Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Okei. Tenkte mest på å kjøre rundt å gjøre havoc med politiet Åja, sånn ja..... Den tåler ikke ALT. Men så fort du kjører over en bil, eksploderer bilen. Og tanksen tåler jo mindre og mindre for hver gang. Men den tåler noen eksplosjoner. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Du hører når det er på tide og komme seg ut av den Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Du hører når det er på tide og komme seg ut av den Som regel ja. Hender at den bare stopper også. Ingenting funker liksom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå