Slai Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Det er ikke slik i alle spill. Det er dog slik i mange spill. Igjen er det også slik at man kan jukse i alle spill. Det gjør det ikke automatisk greit. Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Det er blitt patcha nå. Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 (endret) Ja, men om du bruker den til en hack så er det juks. Google DNS er ikke det samme. DNS er DNS. På PC bytter man DNS for å få tilgang til mer enn hva man hadde. Det blir juks når man utelukkende bytter for å gå opp i lvl og få masse penger. Må ikke gjøre deg blind fordi du har gjort det selv. Håper de som har tuklet med Dns blir bannet. Gjør meg ikke blind. Men jeg syns så lenge man KUN gjør det for å få litt mer morro av spillet det greit. F.eks få alle våpen og kjøretøy. Men når man bruker det for å gjøre seg udødelig og ødelegge for andre, er det ikke greit. Jeg øka bare litt level, og har ikke ødelagt noe for andre. Pengene har jeg fått på bounty pluss at jeg fikk noe av en ukjent fyr. Missions burde betalt mer når man kommer opp i level... Er ganske håpløst å gjøre oppdrag som man får 10 k når du nesten ikke får en oppgradering til bilen for den prisen... Enten sette ned priser på bildeler til mer IRL ish priser eller opp hva man tjener.. Et turbokit koster ikke 30 000 USD... Helt enig. Prisene er helt urealistiske. Og alle spiller ikke, eller har ikke tid....til å spille flere tiiiimer hver dag. Dvs at disse aldri vil kunne spille mot de andre som spiller i timesvis pga store forskjeller i våpen og kjøretøy. Endret 30. desember 2013 av Knut A. Lenke til kommentar
flamethower1234 Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Hvor er det vanlig å finne bankbiler på SP? Lett i over en time både på mottorveien, og i byen men ikke funnet en eneste. Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 (endret) Hvor er det vanlig å finne bankbiler på SP? Lett i over en time både på mottorveien, og i byen men ikke funnet en eneste. De dukker bare plutselig opp. Endret 30. desember 2013 av iStereo Fjernet sitering til slettet innlegg.. 1 Lenke til kommentar
flamethower1234 Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 (endret) Men det er ikke noe spesielle steder de dukker opp da? Endret 30. desember 2013 av flamethower1234 Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 I nærheten av banker.. Google det så får du nok vite hvor Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 DNS er DNS. På PC bytter man DNS for å få tilgang til mer enn hva man hadde. Gjør meg ikke blind. Men jeg syns så lenge man KUN gjør det for å få litt mer morro av spillet det greit. F.eks få alle våpen og kjøretøy. Men når man bruker det for å gjøre seg udødelig og ødelegge for andre, er det ikke greit. Jeg øka bare litt level, og har ikke ødelagt noe for andre. Pengene har jeg fått på bounty pluss at jeg fikk noe av en ukjent fyr. Helt enig. Prisene er helt urealistiske. Og alle spiller ikke, eller har ikke tid....til å spille flere tiiiimer hver dag. Dvs at disse aldri vil kunne spille mot de andre som spiller i timesvis pga store forskjeller i våpen og kjøretøy. Så du spiller ikke games mot andre der du bruker disse våpene eller kjøretøyene du har fått deg? Da ødelegger du for andre som har tjent seg sitt på ærlig vis, din karakter blir vanskeligere pg ta for du har bedre våpen ol som du egentligt ikke skulle hatt. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Fant ut at å sette seg i passive mode og stjele tanken til en idiot som driver rundt og herjer med det er ganske så morro, om han ikke bruker huet og bruker kanonen til å slå meg unna før jeg rekker å rive han ut Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Men det er ikke noe spesielle steder de dukker opp da? Den dukker opp nær deg som regel. Så du spiller ikke games mot andre der du bruker disse våpene eller kjøretøyene du har fått deg? Da ødelegger du for andre som har tjent seg sitt på ærlig vis, din karakter blir vanskeligere pg ta for du har bedre våpen ol som du egentligt ikke skulle hatt. Spiller jeg i lobbyer hvor brukerne har lav level, bruker jeg ikke de værste våpnene, nei. Det har du helt rett i. Er jeg i en lobby med folk som har høy level, bruker jeg selvfølgelig tyngre våpen. Er ikke værre enn det. Men nå spiller jeg også veldig sjeldent med ukjente spillere, så det er egentlig ikke noe problem. Grunnen er at random people har ikke skjønt spillet, og de er kun ute etter å drepe flest mulig andre. Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Dritt at Rockstar ikke lar deg ha det gøy, er jo ikke gøy å få 400RP for et mission. Er alt det der DNS greiene patcha? Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Er alt det der DNS greiene patcha? Aner ikke. Jeg har avslutta det DNS greiene, siden jeg har det jeg trenger. Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 (endret) Jeg prøvde DNS greia på søndag og levlet opp til 63, men må komme til 100. Tar jo kjempelang tid uten DNS greiene! Endret 31. desember 2013 av neeeeii Lenke til kommentar
Slai Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Så råttent at de ikke gir deg alt på sølvfat og at man må bruke tid på å oppnå ting! Assholes! 6 Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Jeg prøvde DNS greia på søndag og levlet opp til 63, men må komme til 100. Tar jo kjempelang tid uten DNS greiene! Stakkars! Jeg håper det går bra med deg!? 8 Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Jeg prøvde DNS greia på søndag og levlet opp til 63, men må komme til 100. Tar jo kjempelang tid uten DNS greiene! Satser på at banhammeren treffer deg snart. 5 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Ja. Det er virkelig kjipt å være lvl 100 fordi og gjøre oppdrag fra ron og billøp om og om igjen er mye morsommere. Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 What? Jeg syter jo ikke? Skriver bare at det tar lang tid! Satser på at banhammeren treffer deg snart. Kanskje det. Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Så råttent at de ikke gir deg alt på sølvfat og at man må bruke tid på å oppnå ting! Assholes! Det hadde vært noe det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå