Gå til innhold

Den store Grand Theft Auto Online tråden.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, men om du bruker den til en hack så er det juks. Google DNS er ikke det samme.

DNS er DNS. På PC bytter man DNS for å få tilgang til mer enn hva man hadde.

Det blir juks når man utelukkende bytter for å gå opp i lvl og få masse penger. Må ikke gjøre deg blind fordi du har gjort det selv. Håper de som har tuklet med Dns blir bannet.

Gjør meg ikke blind. Men jeg syns så lenge man KUN gjør det for å få litt mer morro av spillet det greit. F.eks få alle våpen og kjøretøy. Men når man bruker det for å gjøre seg udødelig og ødelegge for andre, er det ikke greit.

Jeg øka bare litt level, og har ikke ødelagt noe for andre. Pengene har jeg fått på bounty pluss at jeg fikk noe av en ukjent fyr.

Missions burde betalt mer når man kommer opp i level... Er ganske håpløst å gjøre oppdrag som man får 10 k når du nesten ikke får en oppgradering til bilen for den prisen...

Enten sette ned priser på bildeler til mer IRL ish priser eller opp hva man tjener..

Et turbokit koster ikke 30 000 USD...

Helt enig. Prisene er helt urealistiske. Og alle spiller ikke, eller har ikke tid....til å spille flere tiiiimer hver dag. Dvs at disse aldri vil kunne spille mot de andre som spiller i timesvis pga store forskjeller i våpen og kjøretøy.

Endret av Knut A.
Lenke til kommentar

DNS er DNS. På PC bytter man DNS for å få tilgang til mer enn hva man hadde.

Gjør meg ikke blind. Men jeg syns så lenge man KUN gjør det for å få litt mer morro av spillet det greit. F.eks få alle våpen og kjøretøy. Men når man bruker det for å gjøre seg udødelig og ødelegge for andre, er det ikke greit.

Jeg øka bare litt level, og har ikke ødelagt noe for andre. Pengene har jeg fått på bounty pluss at jeg fikk noe av en ukjent fyr.

Helt enig. Prisene er helt urealistiske. Og alle spiller ikke, eller har ikke tid....til å spille flere tiiiimer hver dag. Dvs at disse aldri vil kunne spille mot de andre som spiller i timesvis pga store forskjeller i våpen og kjøretøy.

Så du spiller ikke games mot andre der du bruker disse våpene eller kjøretøyene du har fått deg? Da ødelegger du for andre som har tjent seg sitt på ærlig vis, din karakter blir vanskeligere pg ta for du har bedre våpen ol som du egentligt ikke skulle hatt.

Lenke til kommentar

Men det er ikke noe spesielle steder de dukker opp da? :)

Den dukker opp nær deg som regel. :)

Så du spiller ikke games mot andre der du bruker disse våpene eller kjøretøyene du har fått deg? Da ødelegger du for andre som har tjent seg sitt på ærlig vis, din karakter blir vanskeligere pg ta for du har bedre våpen ol som du egentligt ikke skulle hatt.

Spiller jeg i lobbyer hvor brukerne har lav level, bruker jeg ikke de værste våpnene, nei. Det har du helt rett i.

Er jeg i en lobby med folk som har høy level, bruker jeg selvfølgelig tyngre våpen. ;) Er ikke værre enn det.

Men nå spiller jeg også veldig sjeldent med ukjente spillere, så det er egentlig ikke noe problem. Grunnen er at random people har ikke skjønt spillet, og de er kun ute etter å drepe flest mulig andre. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...