Bango Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Noen som vet om R* skal la man kjøpe flere garasjer? Har ikke lyst å bytte ut bilene jeg har og har fortsatt lyst på mange flere. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Nei, for rockstar hater at folk har det gøy. Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 (endret) Nei, for rockstar hater at folk har det gøy. Nemlig. Det er det jeg også har funnet ut. Sånn..da var DNS tilbake og alt er tilbake som vanlig...bare høyere level (ikke alt for høyt) og alle våpen. Endret 29. desember 2013 av Knut A. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Synd at folk skal jukse så mye. 1 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Synd at folk skal jukse så mye. Ja, det er synd at vi får ha det gøy. GTA online som mmo var en elendig ide. 1 Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Typisk kommentar fra folk som jukser. 5 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Ja jeg jukset meg til lvl 100 og kan endelig ha det kjempemorsomt. Stay mad. 1 Lenke til kommentar
Slai Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Mye syting. Juks er i og for seg idiotisk at er mulig i et online spill. Men glitches har alltid eksistert. Er ingen forskjell på en DNS greie og å kjøre Criminal Records om og om igjen mot en kompis for å booste level. Rockstar hater ikke at folk har det gøy, jeg hadde det dritartig med gtao selv på relativt lav level. Lenge før jeg ble lvl 100. Men de har en del jobb å gjøre for å fikse gtao såvidt jeg kan se. Først og fremst fjerne mulighetene for juks. Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 De fleste våpnene burde vært tilgjengelig for alle, slik at det blei likt for alle når man spiller mot hverandre. Så fikk heller oppdragene være for seg selv, med de våpnene man fikk i akkurat DET oppdraget. Men når flere skal "leke" seg, bør man stille likt så det ikke blir mygg mot elefant. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Stjal en tanks fra militærbasen å fucka me en stakkar som hadde udødeligcheaten kunne lukte forargelsen hans når han ikke kunne bevege seg en cm ;P Pluss at jagerflyet er sykt morsomt å jakte etter folk med :P Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Har gitt opp GTA Online helt nå pga jukserne. Ikke gøy når "alle" du møter på er lvl masse og bruker all sin tid på å gjøre livet surt for de som vil spille spillet på den måten Rockstar ville du skulle gjøre det. Håper på konsollban og bricka systemer på alle som beviselig har juksa. (Tips: start med de som har fått sykt høy level på få dager) 2 Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Når folk har jukset til seg flere hundre i level, er udødelig osv....ja, det er kjedelig. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Er ingen forskjell på en DNS greie og å kjøre Criminal Records om og om igjen mot en kompis for å booste level. Ganske uenig her må jeg si. Det å kjøre CR i mange runder er på ingen måte "juks", man bare benytter seg av noe som gir en høyere fordeling av RP og bruker tid på det. Det tar allikevel mange timer å bare gå opp noen levels. Den DNS greia har jeg ingen kjennskap til, men ut ifra navnet på den så antar jeg at man må fikle med noen utenfor selve spillet? Som igjen går over på å faktisk benytte seg av ting som ikke skal kunne kjøres. Det er i min ordbok juks. Det går under samme konsept som å hente ned en wallhack, som du kjører utenfor et skytespill. For å ta CS som eksempel. Så er det mange ting i det spilles som kan glitches, blant annet å flashe noen med å kaste en flashbang mellom to kasser osv. Det er en glitch i spillet på lik linje med kanskje RP boosten til Criminal Records. Når man laster ned en wallhack, aimbot osv for å bruke benytter seg man av juks og fanteri, på lik linje med DNS i GTA. Det er uansett ulovlig i følge regler til både Xbox Live og PSN så vidt jeg vet. Så i verste fall kan faktisk brukere som har brukt DNS og sånt blit bannet fra Playstation, noe som i for seg er på sin plass. Man lærer aldri om man skal kun banne de fra et spill. 2 Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 (endret) Den DNS greia har jeg ingen kjennskap til, men ut ifra navnet på den så antar jeg at man må fikle med noen utenfor selve spillet? Som igjen går over på å faktisk benytte seg av ting som ikke skal kunne kjøres. Det er i min ordbok juks. Det går under samme konsept som å hente ned en wallhack, som du kjører utenfor et skytespill. Den DNS greia er ikke annet enn at man forandrer DNS i internett-tilkoblingen på PS3. Altså ikke noe ulovlig i seg selv, slik jeg ser det. Det samme kan man jo gjøre med PC'en...f.eks med Google DNS. Endret 30. desember 2013 av Knut A. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Ja, men om du bruker den til en hack så er det juks. Google DNS er ikke det samme. 2 Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Den DNS greia er ikke annet enn at man forandrer DNS i internett-tilkoblingen på PS3. Altså ikke noe ulovlig i seg selv, slik jeg ser det. Det samme kan man jo gjøre med PC'en...f.eks med Google DNS. Det blir juks når man utelukkende bytter for å gå opp i lvl og få masse penger. Må ikke gjøre deg blind fordi du har gjort det selv. Håper de som har tuklet med Dns blir bannet. 2 Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Missions burde betalt mer når man kommer opp i level... Er ganske håpløst å gjøre oppdrag som man får 10 k når du nesten ikke får en oppgradering til bilen for den prisen... Enten sette ned priser på bildeler til mer IRL ish priser eller opp hva man tjener.. Et turbokit koster ikke 30 000 USD... 1 Lenke til kommentar
Slai Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Emils: for meg er begge to mot slik rockstar mente spillet skulle spilles, vil jeg tro. Jo det er klart det er forskjeller innad, men begge faller på samme side av exploit&juks i mine øyne. Ikke som i CS eksempelet ditt, det kan sammenlignes mer med feks å skyte folk som ikke er synlige ved å bruke en dårlig programmert hitbox-greie enn Criminal Records. CR er mer som å slå seg selv i FF2 for å booste stats. Lenke til kommentar
MAG8 Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Synes prisene på bildeler skulle vært det det var i singleplayer. Eller fått mer penger på lange, store oppdrag. Også skulle det vært mulig å eksportere flere biler på en trailer for større utbytte. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Emils: for meg er begge to mot slik rockstar mente spillet skulle spilles, vil jeg tro. Jo det er klart det er forskjeller innad, men begge faller på samme side av exploit&juks i mine øyne. Ikke som i CS eksempelet ditt, det kan sammenlignes mer med feks å skyte folk som ikke er synlige ved å bruke en dårlig programmert hitbox-greie enn Criminal Records. CR er mer som å slå seg selv i FF2 for å booste stats. Det er fortsatt ikke noe du jukser med. Du kjører den samme banen om og om igjen. Du bruker fortsatt et oppdrag i spillet som gir altfor mye RP til hva det burde, og hvordan du mener det kan sammenlignes med å bruke en DNS for å jukse seg opp i level vet ikke jeg, men allikevel så er det stor forskjell. Slik er det i alle spill. Du kan gjøre slik i FIFA også, man kan spille mot en venn for trene opp proen sin f.eks. Det er bare å gjøre slike ting om man vil, men det er noe annet med engang man begynner å tukle med ting utenfor spillet for å gå opp i level. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå