Raul07 Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Jeg og en kompis brukte DNS tingen til å lvle opp til lvl 100 så slo vi det av. Jeg ser ikke noe galt i det.. For nå kan vi ha det jævlig gøy, noe vi hadde og med stridsvogner, biler, og mer. Endelig trenger vi ikke fokusere på å lvle opp eller tjene penger for å ha det gøy. Er ikke mye moro å lvl. Men at man skal jukse til seg flere hundre mill for å ha det moro har man misfortått hele konseptet med spillet Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Ingenting å missforstå. Å kjøpe biler, oppgraderinger, båter, fly og heli er gøy for meg. Om du ikke finner det gøy og at det kolliderer med konseptet får være din mening. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Ingenting å missforstå. Å kjøpe biler, oppgraderinger, båter, fly og heli er gøy for meg. Om du ikke finner det gøy og at det kolliderer med konseptet får være din mening. Nå trodde eg at du hadde lvl til 100 og hacket til deg penger? Da har det ingen grunn til å spille. Er absolutt ingenting å spille for når man sitter med ubegrenset med penger. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Nå trodde eg at du hadde lvl til 100 og hacket til deg penger? Da har det ingen grunn til å spille. Er absolutt ingenting å spille for når man sitter med ubegrenset med penger. Nei "hacket" meg til lvl 100 men pengene kom av disse milliardbountsiene og penger folk ga. Og jo det er det imo, jeg har det jævlig gøy med å gi tankser og fully kitta biler til folk, tulle rundt og mer. Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 (endret) Jeg og en kompis brukte DNS tingen til å lvle opp til lvl 100 så slo vi det av. Jeg ser ikke noe galt i det.. For nå kan vi ha det jævlig gøy, noe vi hadde og med stridsvogner, biler, og mer. Endelig trenger vi ikke fokusere på å lvle opp eller tjene penger for å ha det gøy. Jeg prøvde også den DNS-greia, men kunne ikke logge på. Så gikk tilbake igjen. Endret 28. desember 2013 av Knut A. Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Jeg prøvde DNS greia men funket ikke, hvilken funker? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Ikke overdriv da, gutter. To venner ble banna i går, få timer etter å ha blitt level 570 og 1000. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Fack, kom i freemode etter ett mission og spawna rett foran en med bounty... Knerta'n og fikk 2 mrd Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 (endret) Jeg vil bare glitche/hacke meg til lvl 100, skal ha den trofeen. Kan noen svare? Hvem funker? Fack, kom i freemode etter ett mission og spawna rett foran en med bounty... Knerta'n og fikk 2 mrd Er det negativt? Endret 29. desember 2013 av neeeeii Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Jeg prøvde DNS greia men funket ikke, hvilken funker? Jeg fikk det til inatt. Så levlet meg til 100. Husker ikke tallene, men du må forandre på DNS på PS3. Må levle meg opp til 120, så jeg får det siste våpenet. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Nå skal det fikses i en update at alle som har hacket skal få en straff og alle som har fått mye penger kommer til å miste dem. Heldigvis sier eg Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 (endret) Nå skal det fikses i en update at alle som har hacket skal få en straff og alle som har fått mye penger kommer til å miste dem. Heldigvis sier eg Jaja..pytt pytt. Er snart ferdig med onlinedelen likevel, så det er ikke akkurat så plagsomt for meg. Online er jo ikke akkurat så veeeeeldig morsomt uten penger og level. Uten det får man ikke brukbare våpen, og det er ikke så artig å prøve å slå ihjel en elefant med fluesmekker. Dessuten er ikke DNS-forandring en hack i seg selv. Det bare kalles hack, men man kan bruke hvilken DNS man vil. Endret 29. desember 2013 av Knut A. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Jeg vil bare glitche/hacke meg til lvl 100, skal ha den trofeen. Kan noen svare? Hvem funker? Er det negativt? Hadde 50 mill som jeg var "ok" med å ha.. 2 mrd ser jeg ingen vits med å ha.. Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Om jeg hacker mdd DNS greia og om jeg blir tatt, blir jeg banned fra PSN eller GTA Online? Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 (endret) Du BURDE bli bannet fra PSN. Men blir nok bare bannet fra GTAVO Endret 29. desember 2013 av olehenri 3 Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Om jeg hacker mdd DNS greia og om jeg blir tatt, blir jeg banned fra PSN eller GTA Online? Problemet er å bli kvitt den DNS'en igjen...hehe. Jeg kjører alt helt vanlig nå. Men den levler som pokker enda jeg ikke vil. og får 100.000 bare jeg raner en butikk. Pengene trenger jeg jo ikke. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Du BURDE bli bannet fra PSN. Men blir nok bare bannet fra GTAVO Skjønner ikke hva problemet med å gå få høyt lvl og litt penger er. Endelig kan vi ha det jævlig gøy i gta online, det er ikke gøy og gjør missions for lamar og ron om og om igjen, og det er ikke gøy å ikke kunne kjøpe den og den tingen for å ha det gøy. Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Hvilken DNS fungerer? Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 (endret) Skjønner ikke hva problemet med å gå få høyt lvl og litt penger er. Endelig kan vi ha det jævlig gøy i gta online, det er ikke gøy og gjør missions for lamar og ron om og om igjen, og det er ikke gøy å ikke kunne kjøpe den og den tingen for å ha det gøy.Nei det er igrunn ikke det, men å JUKSE seg til ved modding og det dns greiene blir bare for dumt imo. Har brukt div glitcher selv men ikke til noe særlig fordel for meg, kun for å teste ut selv. Er bare lvl 43 ennå. Som har kommet av oppdrag, survival osv, sjeldent gjort mange oppdrag fler ganger og jeg har det jævla gøy med de tingene jeg har tilgjengelig. Lvl 70 så er jeg fornøyd, når jeg får tanks. Endret 29. desember 2013 av olehenri Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Da ramlet det inn en haug med cash hos meg også. Godt å kunne gjøre litt forskjellig gøy uten å måtte ta 200 oppdrag for å få råd til ting og tang.. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå