MAG8 Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Kan jeg få litt penger av deg ? Jeg har bare 90 k Selfølgelig. Men tror ikke man kan gi vekk penger nå. Det er deaktivert hos meg. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Jepp var snø den 25 i Los Santos. Hele byen / landskapet var dekket ned og det snødde. Synes det var koselig hehe Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Selfølgelig. Men tror ikke man kan gi vekk penger nå. Det er deaktivert hos meg. Det går om man møter en hacker. Fikk 180 millioner igår. Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 (endret) Kan jeg få litt penger av deg ? Jeg har bare 90 k Gå inn i online med flere andre. Se etter brukere med høy level...gjerne fra 300 og oppover til 1000. Bli der inne, og plutselig er det én som deler ut penger. Jeg gjorde det igår og fikk 180 millioner. Endret 26. desember 2013 av Knut A. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Har drevet å bytta session ørten ganger nå, finner noen high level folk men ingen sender.. Kompis fikk masse penger av en men kan ikke sende.. Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Har drevet å bytta session ørten ganger nå, finner noen high level folk men ingen sender.. Kompis fikk masse penger av en men kan ikke sende.. Man må bare ha tålmodighet. Plutselig havner man på rett person. Se etter "Christiancz2398". Jeg fikk av han nå sist. "Host-Zombieland" er også hacker. Eller så får du og kompisen din spille sammen bare dere to. Da kan han sette bounty på 9000 på deg, skyte deg og gi deg pengene. Så kan dere holde på. Går litt tregt, men... Lenke til kommentar
Snytefant Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Er det en levelgrense på når man kan ha flere eiendommer? Fikk litt penger av en hacker i går, men får bare hatt en leil/garasje.Bare level 11 atm Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Man må bare ha tålmodighet. Plutselig havner man på rett person. Se etter "Christiancz2398". Jeg fikk av han nå sist. "Host-Zombieland" er også hacker. Eller så får du og kompisen din spille sammen bare dere to. Da kan han sette bounty på 9000 på deg, skyte deg og gi deg pengene. Så kan dere holde på. Går litt tregt, men... Det er å ødelegge KD radioen min for småpenger Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 (endret) Har drevet å bytta session ørten ganger nå, finner noen high level folk men ingen sender.. Kompis fikk masse penger av en men kan ikke sende.. Du ber han stjele biler utenfor LSC for deg, så pimpe de opp med alle mods, så kan du selge de etterpå. Endret 27. desember 2013 av Lunalotic Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Han har lav lvl så han kan ikke modde de noe særlig og det er bare en i timen.. Spillet ble plutselig jævlig kjedelig når en kompis har flere hundre millioner... Lenke til kommentar
Infectionsys Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Fikk masse penger for noen dager siden Lenke til kommentar
MAG8 Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Hvis en person har f.eks. 5 mill i cash og man dreper den personen. Kan man ta de pengene da? Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Flere som har problemer med å connecte til oppdrag osv ? står bare launching session hos meg uten at det skjer en dritt... vurderer å pælme hele jævla xboxen ut av vinduet og tenne på den Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Hvis en person har f.eks. 5 mill i cash og man dreper den personen. Kan man ta de pengene da? De har visst fjerna den muligheten. Han har lav lvl så han kan ikke modde de noe særlig og det er bare en i timen.. Spillet ble plutselig jævlig kjedelig når en kompis har flere hundre millioner... Jojo....men si 80-90.000 i timen er jo ikke SÅ galt da. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 THATS IT. Jeg er ferdig med Xbox og GTA. Møkkaboksen fryser stadig vekk nå, tilogmed testa å kaste play disken over på usb, men neida. I tillegg gidder ikke spillet å loade etter oppdrag i tide og utide.. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Vet ikke hva eg skal si om dette spillet? Lyver eg hvis eg sier at halvparten av spillerne har enten hacket eller fått penger. Ikke nok med det så møter man idioter som har god mode. Fy fan for et makkverk. Lurer hva straffen blir. Cheaters pool i en liten dag før hackerne kan forsette sin ferd. Skrev melding til han ene som hadde 4 andre som sprang rundt å drepte folk i god mode. Fikk svar tilbake at han synes det har morsomt. Hvor gamle er folk da når dw synes den slags er moro. Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Nei, legger vekk GTA en stund. Var gøy den første, andre måneden men nå er det ganske kjedelig å spille over lengre tid. Rockstar har fucka opp Online, orker ikke å spille et spill med fullt av hackere. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Fikk selv 58 mill her om dagen, rapporterte til Rockstar og satser på at man ikke blir bannet, noe de også selv sier at man ikke blir så lenge man ikke gjør noe for å jukse frivillig. Jeg har også en ny hobby om å rapporterer inn brukere jeg ser cheater når jeg spiller, har vel rapportert inn over 60stk på level 200+ som har drivd på med alt mulig kødd.. Ikke at det hjelper, men da har jeg iallefall gjort noe mot det selv.. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Jeg og en kompis brukte DNS tingen til å lvle opp til lvl 100 så slo vi det av. Jeg ser ikke noe galt i det.. For nå kan vi ha det jævlig gøy, noe vi hadde og med stridsvogner, biler, og mer. Endelig trenger vi ikke fokusere på å lvle opp eller tjene penger for å ha det gøy. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 DNS tingen? Explain Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå