Gå til innhold

Den store Grand Theft Auto Online tråden.


Anbefalte innlegg

Har nå et gamske stort problem med GTA.

 

Har fungert fint før, før en dag. En dag da jeg prøvde å bevege meg, da klarte jeg ikke å gå til høyre, eller venstre. Kun foran. Går jeg et stykke foran, loader heller ikke kartet. Trykker jeg på pause, loader ikke den heller. Har prøvd å slette save filene osv.. uten hell. Har til og med kontaktet Rockstar med dette, og to uker senere fortalte han meg at jeg bare skulle slette save filene. Ja, det hadde jeg gjort for lengst, sa jeg.

For noen dager siden, fabrikk restarta jeg PS3n, ettersom jeg prøvde GTA 5 på en annen PS3, der den funket perfeekt.

Til og med etter fabrikkrestart, funker ikke GTA. Første mission fungerer, men etter det vil den ikke mer. Svart skjerm.

 

Hjelp?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja jeg prøvde den hacken taste inn ny dns ip elns. Men den funket ikke? Skal gjøre det fordi jeg mangler rank 50 og 100 trofeen, orker ikke å levle opp til 100 da det ikke er moro å spille Online.

Samme her, men blir ikke å hacke for å få lvl 100 achievement. Er lvl 95 så er ikke så mange timer før eg er ferdig

Lenke til kommentar

Hvorfor kan ingen gi meg masse penger.. Jeg har liksom bare 100 k.. -.- Typisk bare på ps3?

 

Det er sikkert folk som hacker på Xbox også. Selv har jeg PS3 og var i en lobby igår hvor en fyr delte ut penger. Fikk 180 millioner, så nå har jeg 1,1 milliard etter å ha kjøpt det meste. Så nå mangler jeg bare level. :p

Endret av Knut A.
Lenke til kommentar

Hvis spillet stinker, så finn på noe annet da vel. Gir det virkelig noe som helst følelse av å oppnå noe å benytte hacks til å oppnå achievements/trophies? Det kan ikke være mye verdi i å ha det på "skrytelista" på xbl/psn heller, når "alle" vet at det er gode muligheter for at man har jukset seg til det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis spillet stinker, så finn på noe annet da vel. Gir det virkelig noe som helst følelse av å oppnå noe å benytte hacks til å oppnå achievements/trophies? Det kan ikke være mye verdi i å ha det på "skrytelista" på xbl/psn heller, når "alle" vet at det er gode muligheter for at man har jukset seg til det.

Det du mener at når eg ser noen som har lvl 100 ach/trophies så er det gode muligheter for at han jukset? Er jo utrolig enkelt å bli lvl 100 på gta, ingenting å skryte av iallefall. Gikk mega fort i starten når online delen hadde release men går forsatt ganske så fort å lvl

Lenke til kommentar

Det du mener at når eg ser noen som har lvl 100 ach/trophies så er det gode muligheter for at han jukset? Er jo utrolig enkelt å bli lvl 100 på gta, ingenting å skryte av iallefall. Gikk mega fort i starten når online delen hadde release men går forsatt ganske så fort å lvl

Jeg lurer vel mer på om det er (en del av) motivasjonen for å jukse. Men, ja, burde være grei nok skuring å komme seg til Level 100 uansett, og desto mindre grunn for å jukse seg dit.

Lenke til kommentar

Hvis spillet stinker, så finn på noe annet da vel. Gir det virkelig noe som helst følelse av å oppnå noe å benytte hacks til å oppnå achievements/trophies? Det kan ikke være mye verdi i å ha det på "skrytelista" på xbl/psn heller, når "alle" vet at det er gode muligheter for at man har jukset seg til det.

 

Det er ingen som skryter her. Men det er litt greit med mye penger så man kan teste litt forskjellige biler, fly osv...og ha nok av penger til amo. Man trenger tross alt en del amo om man skal levle seg oppover. ;)

 

 

Er det bare hos meg at det ikke funker hver gang å slå av denne Voice-greia?

Ork å høre andre jabbe imens han spiller, men hos meg så er det ikke alltid det slår seg av når jeg avkrysser den boksen ..

 

Går du på Online/spillere og krysser av? Det funker alltid hos meg på PS3 hvertfall. :)

Lenke til kommentar

 

Går du på Online/spillere og krysser av? Det funker alltid hos meg på PS3 hvertfall. :)

Ja, jeg gjør det. Bare noen ganger det forsvinner, selv om den er krysset av så kommer det stemmer! Creepy.. spiller på ps3 selv.

 

Men hey, hvorfor snakker dere om snø? Var det snø på GTA?

.. eller snakker vi irl her nå. Har ikke spilt på en stund siden jeg skaffet meg GT6 :blush:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...