claes Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Kom update i går eller forrigårs Grand Theft Auto V 1.07 Patch Notes • Players are now able to sell vehicles that they have purchased from websites. • Players are now able to run in apartments and garages. • Reward for being a good sport has been increased from $1,000 to $2,000 • Fixed an issue where a character’s tattoos would disappear when encountering cutscenes. • Corrected an issue where players could make their vehicles and passengers invisible. • Sticky Bombs can no longer be thrown during the countdown for the starts of GTA Races. • Resolved issues where players were having problems accessing their accounts. • Corrected issues with Bounties. • Fixed an issue where players were charged full price for ammo for Grenade Launchers even if they were only buying one Grenade. • Fixed an issue where Grenades could be filled up to maximum during UGC GTA Races. • Team Balancing has been improved, friends and Crew members are now grouped together and Rank is taken into consideration. • Fixed an issue where if a player has banked all of their cash, they were only charged minimal amounts for dying. • The Karin Futo can now be recovered normally after being impounded. • Fixed an exploit where players were able to clone Tanks. • Respawning has been improved to reduce the chance of repeatedly spawning in the same location. • Cash rewards have been adjusted in Races, Deathmatches, and Parachuting to allow increases in pay-outs. • There is now a 25% RP bonus at the end of Deathmatches, Missions, LTS, Survival, player kills, and AI kills when playing in Free Aim. This gives extra credit for completing actions with more skill. • Until a Race has been verified, players cannot earn RP in UGC Races. • Added a new feature to allow easier Personal Vehicle retrieval from the Impound Lot. This has a cost of $250. • Reduced the chance of being noticed by the Cops in stolen vehicles. • Impromptu Races can no longer be launched when in certain jobs. • Holdup Shopkeepers now have access to Ammu-Nation. You have been warned. • Due to changes in Deathmatches (Weapon Locking), some objectives will no longer appear in this specific type of match. • Weapon rewards (e.g. Shotgun in cop car) are blocked during weapon locked Deathmatches. • During Weapon Locked Deathmatches, Ammo Drops will not contain Molotovs. • Players who do not participate during Survivals can now be flagged as such by other players in the group and removed from the Survival. • New icons added for differing types of personal vehicle. • New awards added for the Creators. • Players are given 1RP for every ‘like’ they receive for their creations in the Creators. • Leaderboard functionality has been removed for any non-Rockstar content, i.e. no access to Social Club leaderboards in corona/end of mission, no best laps/personal bests, matched Crew for Head to Head etcetera. • Passive Mode is now free ($0) to allow players more options when playing with friends. • A new option has been added to allow players to fill all of their weapons with ammo in Job Coronas. This is a one-off payment costing $20,000. The ability to fill each weapon individually remains. Lenke til kommentar
Braindawg Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Players are now able to run in apartments and garages. Oh lawd, endelig. var så lei av å spawne nederst i huset mitt for så å spasere sakte opp 2 etasjer, gjennom ei stue og en garasje for å nå bilen min. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Oh lawd, endelig. var så lei av å spawne nederst i huset mitt for så å spasere sakte opp 2 etasjer, gjennom ei stue og en garasje for å nå bilen min. Helt enig, gud å elendig lang tid det tok Og dette • Holdup Shopkeepers now have access to Ammu-Nation. You have been warned Awesome Har bare 1 eller 2 sjapper igjen Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Holdup Shopkeepers now have access to Ammu-Nation. You have been warned Sånn ca hva vil det si? Er ikke SÅ god på engelsk liksom. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 (endret) Fikk ikke med meg 1.06 tror jeg. Var ikke 1.05 beach bum? Eller var det 1.06? There is now a 25% RP bonus at the end of Deathmatches, Missions, LTS, Survival, player kills, and AI kills when playing in Free Aim. This gives extra credit for completing actions with more skill. Amazing!!! Fucking nice. Endret 11. desember 2013 av Slai Lenke til kommentar
Phate Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 ...Fortsatt ingen heists? Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Sånn ca hva vil det si? Er ikke SÅ god på engelsk liksom. At de som driver butikkene som du kan rane har tilgang til ammu nation, aka de kan kjøpe våpen aka det er fler av de som kommer til å skyte etter deg når du raner de.. Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 At de som driver butikkene som du kan rane har tilgang til ammu nation, aka de kan kjøpe våpen aka det er fler av de som kommer til å skyte etter deg når du raner de.. Ahhh...sånn ja. Det var da som svarte..... Lenke til kommentar
claes Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Hvorfor er alle så opptatt av heists? De er jo ikke så mer avansert en de vanlige høy-level oppdragene og det man har i single player? Har ikke folk spilt SP? Virker som folk tror så fort heists kommer så vil det bli mye artigere og mye mer å gjøre, men det tviler jeg på Lenke til kommentar
Slai Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Fordi de forventer de er vanskeligere og mer intrikate ift timing og teamwork enn de standard oppdragene. Og større payouts. Lenke til kommentar
HeatedCoffee Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Sånn ca hva vil det si? Er ikke SÅ god på engelsk liksom. Vær klar med avtrekkeren når du raner butikker Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Vær klar med avtrekkeren når du raner butikker Ja, jeg får begynne å være det...hehe. Har alltid vært det da. Hender at noen utenfor skyter deg i ryggen også. Lenke til kommentar
gerry_speed Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Det er en del bugs i Online delen, synes jeg. Dette skjedde med meg i går:http://www.youtube.com/watch?v=dg5JNa1hPu0&feature=c4-overview&list=UUsPqhieCHtQmU1IRRAtAFnQhttp://www.youtube.com/watch?v=bzbo1n1uHNk&feature=c4-overview&list=UUsPqhieCHtQmU1IRRAtAFnQJeg synes det er dårlig av Rockstar å ikke forbedre bugsene når de tjener så vanvittig mye penger på spillet. Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Det er en del bugs i Online delen, synes jeg. Dette skjedde med meg i går: PS3 eller Xbox? Lenke til kommentar
sånn er det! Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 (endret) Spilte nettopp deathmatch. Gjorde så godt jeg kunne. Plutselig får jeg melding av en på laget der det stod "dont kill". Jeg spurte hvorfor og han svarte "its a lobby". Hva vil det si? Og hva har skjedd etter den siste oppdateringen? Bare kaotiske baner som andre spillere har lagd. Er det noen måte å slippe å komme inn på dem på? Kjenner ikke igjen spillet. Endret 13. desember 2013 av sånn er det! 1 Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Det vil nok bli mye rart fremover nå ja....som andre har laget.... Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Det er en del bugs i Online delen, synes jeg. Enig. Karakteren min sto i garasjen mens jeg spiste lunsj i stad. Plutselig falt det biler som ikke var mine ned fra taket, totalt åtte, pluss mine ti. Til slutt eksploderte en av dem og jeg døde. Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 (endret) Ser det har kommet en update, den går ikke å innstalere. Kommer etterhvert opp Det oppsto en feil under nedlastningen. (80710723) Noen som vet hvordan jeg fikser dette? Endret 18. desember 2013 av neeeeii Lenke til kommentar
abraxa Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 I helga var det "min tur", havnet i en lobby der det ble satt bounties i millionklassen i hytt og pine. Så plutselig satt jeg med 161.512.212 dollar. Jaja, trenger hvert fall ikke bekymre meg for ammokostnaden på en stund. God jul Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Trist at det går an å hacke onlinespill. Hadde blitt spikeren i kista for min del.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå