Slai Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Så lenge karakteren min ikke blir borte er jeg happy, da jeg ikke racer og eneste transportmiddelet jeg trenger (Akumaen) koster... Under 200k helt oppgradert (og jeg trenger den egentlig bare stock).. Så lenge jeg får tak i en AP pistol og litt ammo er jeg good. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 (endret) Må da kunne greie å lagre det? Har hatt det sånn ganske lenge, så plutselig idag? Har bare en garasje med plass til 2 biler i nå.. Synes de burde gi oss 500 000 til for alle disse småfeilene. For min del er ikke pengene viktig, er altfor lite gjenstander å bruke penger på i spillet. At dette kalles et MMO er helt utrolig. Hvis man ikke er langt over gjennomsnittet interessert i GTA slutter man å spille etter en måneds tid. Altfor lite innhold når man ser hvor mye de promoterte Online delen Endret 30. november 2013 av Raul07 Lenke til kommentar
Slai Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Ja de må skynde seg med heists og mer content nå. Merker jeg er lei selv, og jeg LIKER spillet. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 At dette kalles et MMO er helt utrolig. MMO..? Aldri hørt at noen har kalt GTA:O for et MMO. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 (endret) Det er vel strengt tatt en MMO da. Masse folk online samtidig i en verden. Ikke ekstremt massiv, dog, hvis det kun er 16 per server, men man kan skippe server... Dog vil du jo da måtte kalle CS en MMO.. Tror vi trygt kan si gtao ikke er en mmo siden det er så få per game? Endret 30. november 2013 av Slai Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Stille her, gitt. Ingen som spiller mer? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Jeg spiller. Men jeg begynner å bli ganske lei. Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Begynner å bli litt lei, skal ta en pause med BF4 før jeg begynner igjen! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Fikk XboxOne for noen uker sida så har viet tida til Dead Rising 3 og Battlefield 4 den siste tida. Tviler jeg kommer tilbake til GTA: Online før noe nytt brukbart DLC eller expansion. Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Kanskje på tide å skli litt over til GT5 igjen... Lenke til kommentar
Slai Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Spilt veldig lite i det siste. Mye annet har blitt prioritert, blandt annet tvserier, filmer, Final Fantasy, jobb, m.m. Blir nok et upsurge når neste dlc eller whatever kommer. Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Dumt de ikke venta med å lansere det til PS4 kom. Når jeg skaffer en PS4 (Eller Xbox One) så drt blir det nok ikke noe PS3 gaming. De hadde vel også tjent mer penger på å ha det til PS4 og Xbox One. Lenke til kommentar
teitur Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Nei det er ikke noe lønnsomt å bare gi ut spill på ps4/ xbone (ennå), brukerbasen på på3 og Xbox 360 er mye større. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Det dukker nok opp på ps4 etterhvert, skal skal du se. Glad de ikke ventet selv, da jeg blir å bruke ps3 til spill og mer en stund til, og spesielt siden ps4 ikke lar meg gjøre det jeg bruker ps3 til mest; se film fra harddisken som står på kontoret. Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Nei det er ikke noe lønnsomt å bare gi ut spill på ps4/ xbone (ennå), brukerbasen på på3 og Xbox 360 er mye større. La oss si om tja tre år, trur du ikke det fleste har oppgradert til next gen da? Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Kommer nok aldri til og røre PS3en igjen Lenke til kommentar
Slai Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Har 0 grunn til å ha en ps4 enda selv. Venter på bra spill. Eneste som drar litt mot er AC4 og watch dogs. Men når FF XV og mgs5 kommer... Da. Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Jeg kommer heller ikke til å kjøpe PS4 ennå. Ser ikke behovet. Lenke til kommentar
alferud Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Er det noen som har prøvd ut den nye content creatoren? Får ikke testa den før til helga selv, så jeg er spent på hva dere syns om den nye funksjonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå