Gå til innhold

Den store Grand Theft Auto Online tråden.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

GTA Online Beach Bum Pack hits next week

 

actual_1384355164.png

 

Get ready to tear up the coast and kick up some sand with the free Grand Theft Auto Online Beach Bum update that will be coming next week Tuesday November 19th. All the new Beach Bum content will be added automatically to GTA Online through our next title update (1.06), and will include two new weapons, a quartet of rugged and fun new vehicles for land and sea, lots of new action-packed Jobs, plus a wide variety of suitably rad new apparel, hairstyle and tattoo customization options. Read on for more details.

 

This is just the first of many new content updates we're working on for Grand Theft Auto Online in the weeks and months ahead. Please stay tuned here at the Newswire for word on the forthcoming Content Creator, full on cooperative Heists, and GTA Online's take on Capture the Flag - plus info on some exciting new Story Mode updates as well. We'll have new info to share on all of this very soon.

 

http://www.rockstargames.com/newswire/article/51796/gta-online-free-beach-bum-update-hits-next-week-new-weapons-vehi.html

 

Flere bilder:

actual_1384291209.png

 

actual_1384291139.png

 

actual_1383697789.png

 

 

Alt er gratis.

Kanskje litt meh vil jeg si, ettersom det virker å ikke være noe nye missions og sånt. Men det kommer. Regner med at jeg tar meg en ferie fra Online-delen inntil Beach Bum-pakka kommer.

 

Kult med ny pistol. Finnes forresten deathmatches hvor bare pistoler eller andre våpen er lov? Kan ikke huske å spilt et eneste game deathmatch-game hvor jeg er tvunget til å bruke en gruppe våpen eller enkelte våpen.

Lenke til kommentar

Pent. Syntes AP pistol er ubalansert bra til å begynne med, spent på hvordan denne pistolen er. Flaska klarer jeg meg uten.

 

Men sjef med mer shit, fornøyd med det.

 

Er mye jeg skulle forandret med spillet, men lite vits å liste det her. Har sendt til rockstar, bare å håpe de tar det. Satser på crew-hockeymasks kommer med til Heists.

 

Edit; Nei det er ikke det. Er ett av forslagene mine det; å kunne velge tilgjengelige våpen for DM, feks kan pistoler, eller kun sawed off shotgun og glock, osv.. Samt at de lar deg lage preferred weapon for hver kategori som loader som default, nå loader de på våpen 1 av hver kategori for some reason.

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Ok, dette er bare idiotisk.

Jeg blir angrepet av en random fyr i en bil, for å overleve hiver jeg en sticky bomb på han og dreper han. Jeg må ta betale for bilen hans og blir badsport. Hvor er logikken?

 

Skal være enig i at det er litt sykt. Blei selv angrepet her om dagen, og sprengte både fyren og bilen hans.....og plutselig sank pengebeholdningen min drastisk.... Tydeligvis dyr forsikring.

Endret av Maximalyd
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dersom garasjen min (kjøpt en av de dyreste leilighetene med 10 plasser eller i nærheten) blir full, må jeg vel kjøpe en ny?

 

Dersom jeg gjør så, blir vel ikke den leiligheten jeg har nå, m/garasjen borte?

Hadde en fattig garasje tidligere, og når jeg kjøpte leiligheten jeg har nå, mistet jeg den gamle eiendommen. Derfor jeg lurer. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...