Takkformeg Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Jeg joiner, smekker på boxen med en gang, Manijack her Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Ja, rockstar. Hvor blir det av de "bankranene" som vi hørte så mye om? Jævla dårlig å ikke ha lansert et nytt oppdrag på en og en halv måned.. Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Hardboiled Rice: Jeg får ikke spilt før i kveld rundt 19-20 tiden, klar da? Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Trodde du mente ca nå siden du sa snart :-P får se om jeg er på da. Har sendt venneforespørsel iallefall Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Ja, formulerte meg vel litt dårlig... Sånn går dagene med jobb, kone, barn osv - kveldene er de eneste ledige Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Satan jeg hater sånne drittjobber hvor man er to team om å gjøre noe også kommer jeg alene på et lag.. Kan ikke inviten informere litt bedre om at det er sånt piss Lenke til kommentar
Slai Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Funker det ikke å kjøre to runder for å få max rp på criminal records? Med de settingsene (traffic on, personal lap osv) Lenke til kommentar
MAG8 Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Det beste er å kjøre to runder på Criminal Records med bilklassen Super. Da får du max rp, mer penger og man unlocker oppgraderinger til alle bilklassene når man vinner. Magnus, jeg legger deg gjerne til jeg også senere idag. Lenke til kommentar
theGunner76 Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Litt morsomt å stå oppe på Mount ettellerannet å snipe de som jakter bountyen din... Spes når man skyter i stykker kjøretøyet deres og de må gå hele veien tilbake Klarte meg i 23 ingame timer før en med buzzard tok knekken på meg. Litt surt det da... To små minutter unna... Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Det beste er å kjøre to runder på Criminal Records med bilklassen Super. Da får du max rp, mer penger og man unlocker oppgraderinger til alle bilklassene når man vinner. Magnus, jeg legger deg gjerne til jeg også senere idag. Bare å adde meg så kan vi kjøre litt nu Lenke til kommentar
MAG8 Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Bare å adde meg så kan vi kjøre litt nu Flott. Legger deg til når jeg logger på i 19-20 tida. Mitt GT er Mr Thorsen forresten. Lenke til kommentar
Stigs_GTA_cousin Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Criminal Records RP: http://www.xbox360achievements.org/forum/showthread.php?t=547374 1 Lenke til kommentar
Slai Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Tenkte det var bedre (i alle fall raskere) med motorsykler. De locker også opp alt av biler og sykler med wins. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Flott, nå laste spillet mitt seg igjen.. Lenke til kommentar
MAG8 Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Trodde det var patchet at man kunne unlocke alt med sykler. Håper jeg tar feil da. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 No idea, racer ikke lengre selv. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Ja, formulerte meg vel litt dårlig... Sånn går dagene med jobb, kone, barn osv - kveldene er de eneste ledige Du har ikke mikk merker jeg Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Så det er altså best å kjøre 2 laps, split times på personal, og å kjøre raskest i runde 2 og disse valgene? - Catch up: Off - Custom vehicle: On - Wanted Level: On - Traffic: On - Split times: Personal Lenke til kommentar
Slai Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 (endret) Jepp. Sykler går fortest. Tror jeg. Akumaen fullt oppgradert er latterlig kjapp der, tror bilene sliter mot Akumaen. Men vet ikke helt. Du kjører alltid raskere i runde 2 tho, siden du slipper start-tregheten. Så ikke noe å tenke på. Endret 12. november 2013 av Slai Lenke til kommentar
Chelsea4ever Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Hehe, da fikk jeg 2,1M rett i lomma igår.. Var seriøst helt kaos i går. Hadde minst 14 stk som var ute etter å ta meg i går 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå