Gå til innhold

Den store Grand Theft Auto Online tråden.


Anbefalte innlegg

Noen som sliter online? Blir stuck i skyen når jeg prøver quickjoine games, og i sted ble vi plutselig stuck på loading session i type femten min.

Har hatt litt trøbbel i kveld også, men ikke så ille. Mest irriterende er at jeg ble "kicka" stadig vekk. Tror det var nettverksfeil, og ikke at jeg faktisk ble sparka ut.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Moro.... En fyr som drepte meg helt sånn plutselig... jeg tok selvfølgelig igjen og da satt han på Buzzard Helikopteret sitt... I og med den var Personal Vehicle, så måtte jeg ut med 25 000,- i forsikring.. Ble selvsagt sur så da drepte jge han like godt 7 ganger igjen før han satte denne på meg:

https://www.dropbox.com/s/ocy45ctjj8ipwbk/2013-11-11%2021.45.46.jpg

 

Moro..

Lenke til kommentar

Moro.... En fyr som drepte meg helt sånn plutselig... jeg tok selvfølgelig igjen og da satt han på Buzzard Helikopteret sitt... I og med den var Personal Vehicle, så måtte jeg ut med 25 000,- i forsikring.. Ble selvsagt sur så da drepte jge han like godt 7 ganger igjen før han satte denne på meg:

https://www.dropbox.com/s/ocy45ctjj8ipwbk/2013-11-11%2021.45.46.jpg

 

Moro..

 

Er det ikke 10.000 som er maks man kan sette i bounty?

Lenke til kommentar

Virker nesten som at fordi jeg over lvl 100 så går enkelte folk i lavere level spesielt etter meg i free roam.

 

Senest i går var det en fyr som følgte etter meg på level 35 som var ganske etter meg. Jeg drepte spilleren kanskje 10 ganger iløpet av en halvtime i går som bare forsatte. Og når jeg leavet gamet og slo av konsollen i går så har sendt meg mange meldinger på live. Im going to kill you o.s.v.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...