Takkformeg Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Jævla irriterende at noen får 1 mill og noen får en halv mill.. Selv fikk jeg en halv, så ekstra irriterende for meg ja.. 1 Lenke til kommentar
Spider Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 De som får mer enn en halv million er, slik jeg har forstått det, de som har kjøpt og mistet GTA dollars på grunn av oppstartsproblemene. De får altså igjen det de allerede har betalt, pluss den halve millionen. Lenke til kommentar
Chelsea4ever Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Litt merkelig å logge meg inn i natt å oppdage at jeg hadde fått 1 000 000 av Rockstar. Ble tanks på meg da. Ble 1,250M her Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Mista den første karakteren min som jeg ranka opp til level 5. Men hovedkarakteren min er på level 107 nå. Lenke til kommentar
Chelsea4ever Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Jeg har ikke mista noe så det er ganske merkelig.. eller jo.. mista en lvl 3 character Lenke til kommentar
Chelsea4ever Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Hmm.. Hva gjør man dersom man med alle de pengene man ikke bruker på GTAV ? :S Er ikke så mange ting jeg har lyst nå... Har Entity og Rhino Tank og en leilighet Lenke til kommentar
Mildir Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Hvordan funker det med å kjøpe tanks? Har man den videre om den blir ødelagt? Lenke til kommentar
Qake Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Kan tanks i det hele tatt bli ødelagt? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Hvordan funker det med å kjøpe tanks? Har man den videre om den blir ødelagt? Man får den levert enkelte steder (f. eks ved Chineese Theater i Vinewood, travbanen noen kvartaler unna). Man må betale 1000 hver gang for å få en ny og levert den til et droppoint i nærheten av deg. Ja, man kan ødelegge tanks. Lenke til kommentar
Chelsea4ever Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Noen som har forslag på hva jeg skal gjøre med de ekstra 5M ? Lenke til kommentar
Slai Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Vent til neste dlc og kjøp nye våpen, tattoos, biler osv. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Er det slik at du kan ha 2 karakterer, men beholder samme lvl, penger, missions osv på begge? Jeg ha en lvl 50, å vurderer og lage en ny karakter siden jeg liker ikke utseende på han jeg har Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Er det slik at du kan ha 2 karakterer, men beholder samme lvl, penger, missions osv på begge? Jeg ha en lvl 50, å vurderer og lage en ny karakter siden jeg liker ikke utseende på han jeg har Eg gjorde akkurst det samme. Du starter naturligvis på lvl 1, pengene har du forsatt. Den andre karakteren lagret. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Ok, skjønner Takk! Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Noen som har forslag på hva jeg skal gjøre med de ekstra 5M ? Det er bare å gi dem til meg...hehe. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 (endret) 19 kills, MVP og winner på den der "alle står på taket" banen med basseng og tennisbane folk elsker så mye (Getaway), target score 40 og fem manns lag. Med kun pistol. Jobber med å få opp colour unlocks og achievements på div våpen =p Endret 9. november 2013 av Slai Lenke til kommentar
Slai Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Noen som sliter online? Blir stuck i skyen når jeg prøver quickjoine games, og i sted ble vi plutselig stuck på loading session i type femten min. Lenke til kommentar
Chelsea4ever Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Det er bare å gi dem til meg...hehe. Du kan få kjøpe dem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå