Gå til innhold

Den store Grand Theft Auto Online tråden.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var nesten litt trist å få pengene i går, det devaluerte den innsatsen jeg har lagt i å tjene penger på redelig vis. Men deilig å kunne oppgradere våpen etc. uten å snu på hver krone.

 

Her er schnuppa mi foran Voltic'en som jeg i hvert fall fikk kjøpt noen dager før pengedrysset. PS. Det panseret er ikke rødt nå for å si det sånn.

0_0.jpg

 

 

I går var det noen som hadde forlatt bilen sin ved siden av en cargobob, og jeg klarte ikke motstå fristelsen...

 

0_0.jpg

 

3 minutter etter at jeg hadde flytt av gårde fikk jeg beskjed om at noen måtte punge ut for forsikringen min (satte min bil der den andre stod), var nok en ørliten rage hos vedkommende, hehe..

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Hehe, veldig bra :)

 

Men si meg... Er det noe vits i å kjøpe oppgraderinger til biler? Verken aks eller speed flytter seg nevneverdig? Ikke handling heller om man kjøper vinge??

 

De teoretiske statsene er ikke til å stole på, det er en veldig merkbar forskjell mellom en stock bil og en fullopgradert en.

Lenke til kommentar

Var nesten litt trist å få pengene i går, det devaluerte den innsatsen jeg har lagt i å tjene penger på redelig vis. Men deilig å kunne oppgradere våpen etc. uten å snu på hver krone.

 

Her er schnuppa mi foran Voltic'en som jeg i hvert fall fikk kjøpt noen dager før pengedrysset. PS. Det panseret er ikke rødt nå for å si det sånn.

 

I går var det noen som hadde forlatt bilen sin ved siden av en cargobob, og jeg klarte ikke motstå fristelsen...

 

3 minutter etter at jeg hadde flytt av gårde fikk jeg beskjed om at noen måtte punge ut for forsikringen min (satte min bil der den andre stod), var nok en ørliten rage hos vedkommende, hehe..

Fantastisk moro å trolle med Cargobob. Har hatt en del gøye timer med den :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...