Chelsea4ever Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Joda, den er fin, men jeg har allerede en Sultan RS, Tailgater og Sandking XL jeg ikke ga noe for. Har selv en Sultan :-) Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Jeg tør påstå at gratisbilen Annis Elegy hamler opp med selv de dyreste bilene i spillet. Her er min in all its glory. Se bort fra mekanikeren som har nerveproblemer på panseret. 1 Lenke til kommentar
Slai Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Det gjør den jo ikke i det hele tatt Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 (endret) Kanskje jeg bare er sykt god til å kjøre da? For jeg holder lett følge med kompiser som kjører dyre superbiler Endret 6. november 2013 av Kuff1 Lenke til kommentar
Slai Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Det er godt mulig =) . Men aksen osv er jo mye bedre, merker det når jeg kjører race med elegyen kontra feks en uoppgradert entity. Lenke til kommentar
Chelsea4ever Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Kanskje jeg bare er sykt god til å kjøre da? For jeg holder lett følge med kompiser som kjører dyre superbiler Eller kompisene dine som er elendige til å kjøre Enig med Slai at du merker en stor forskjell på en supercar og Elegy. Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Må vel kjøpe meg en Entity da, siden det skal være den beste superbilen Lenke til kommentar
Chelsea4ever Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Et par kompiser av meg har fått stimulus pakka.. han ene fikk 500.001 mens han andre fikk 1.250.000... Noen av dere som har fått ennå? :S Lenke til kommentar
Mildir Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Skulle de ikke komme i 2x250k? Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Fikk i sted. 500 001$. Skulle gjerne hatt de 1 250 000 i stedet. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Jau fikk 500.001,-. Og da har jeg entity. Mangler bare å ranke til 100 for kjøpe armour så er den done. Gidder ikke sette på en dårligere armour når det er tre/fire levels til 100. Lenke til kommentar
abraxa Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Var nesten litt trist å få pengene i går, det devaluerte den innsatsen jeg har lagt i å tjene penger på redelig vis. Men deilig å kunne oppgradere våpen etc. uten å snu på hver krone. Her er schnuppa mi foran Voltic'en som jeg i hvert fall fikk kjøpt noen dager før pengedrysset. PS. Det panseret er ikke rødt nå for å si det sånn. I går var det noen som hadde forlatt bilen sin ved siden av en cargobob, og jeg klarte ikke motstå fristelsen... 3 minutter etter at jeg hadde flytt av gårde fikk jeg beskjed om at noen måtte punge ut for forsikringen min (satte min bil der den andre stod), var nok en ørliten rage hos vedkommende, hehe.. 5 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Haha, kudos for det med cargoboben og bilen. Genialt. Lenke til kommentar
theGunner76 Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Hehe, veldig bra Men si meg... Er det noe vits i å kjøpe oppgraderinger til biler? Verken aks eller speed flytter seg nevneverdig? Ikke handling heller om man kjøper vinge?? Lenke til kommentar
Braindawg Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Hehe, veldig bra Men si meg... Er det noe vits i å kjøpe oppgraderinger til biler? Verken aks eller speed flytter seg nevneverdig? Ikke handling heller om man kjøper vinge?? De teoretiske statsene er ikke til å stole på, det er en veldig merkbar forskjell mellom en stock bil og en fullopgradert en. Lenke til kommentar
MAG8 Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Enig. Det er stor forskjell. For meg har også skuddsikre dekk og armor blitt et must. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Var nesten litt trist å få pengene i går, det devaluerte den innsatsen jeg har lagt i å tjene penger på redelig vis. Men deilig å kunne oppgradere våpen etc. uten å snu på hver krone. Her er schnuppa mi foran Voltic'en som jeg i hvert fall fikk kjøpt noen dager før pengedrysset. PS. Det panseret er ikke rødt nå for å si det sånn. I går var det noen som hadde forlatt bilen sin ved siden av en cargobob, og jeg klarte ikke motstå fristelsen... 3 minutter etter at jeg hadde flytt av gårde fikk jeg beskjed om at noen måtte punge ut for forsikringen min (satte min bil der den andre stod), var nok en ørliten rage hos vedkommende, hehe.. Fantastisk moro å trolle med Cargobob. Har hatt en del gøye timer med den Lenke til kommentar
Mildir Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Stjal tanks med den her om dagen, arti å fly rundt å skyte folk med tanks fra lufta. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 7. november 2013 Forfatter Del Skrevet 7. november 2013 De teoretiske statsene er ikke til å stole på, det er en veldig merkbar forskjell mellom en stock bil og en fullopgradert en. De teoretiske statsene du ser under oppgradering viser ikke maksimalt utbytte. Går du i race så er ikke alle biler fylt til max. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Litt merkelig å logge meg inn i natt å oppdage at jeg hadde fått 1 000 000 av Rockstar. Ble tanks på meg da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå