Gå til innhold

Den store Grand Theft Auto Online tråden.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja tror det. Usikker på om den faktisk er bedre enn resten, selv om Adderen er dyrere, men er det inntrykket jeg har i alle fall.

Noen formening?

 

Entitiy knuser Adder på alt utenom speed. Men det er sjelden man kommer opp i denne farten. Er vel kun på den store "Autobahn" man gjør det når man skal enten ut på landet.

Lenke til kommentar

Utenom de ordentlig dyre bilene, har jeg ikke brukt penger på annet enn Coil Voltic. Ikke så bra toppfart, men du verden for en akselerasjon. Kjempemessig hvis man bare kuker rundt i byen.

Er det noen andre biler verdt å kjøpe før man kommer opp i 7-800k-prisklassen?

Dewbauchee Exemplar. Alltid lurt med en 4-dørers i garagen. Koster 205 000, og tar svinger som en lek i stor fart. Ser også jævlig nice ut i chrome.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg brukte den Elegyen fra jeg fikk den og bruker den enda.

 

Har også en Merryweather Mesa offroad-jævel som jeg stjal fra dem (free car!) som er jævlig bra offroad egentling, en Bati-sykkel jeg kjøpte før jeg innså at Akumaen er fetere, og en fullt oppgradert Akuma.

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Utenom de ordentlig dyre bilene, har jeg ikke brukt penger på annet enn Coil Voltic. Ikke så bra toppfart, men du verden for en akselerasjon. Kjempemessig hvis man bare kuker rundt i byen.

Er det noen andre biler verdt å kjøpe før man kommer opp i 7-800k-prisklassen?

 

Trenger ikke å kjøpe noen. Du finner en Karin Sports med 4-dørers som er digg når man spiller med venner og skal gjøre missions :) Utenom Coil Voltic så er det bare å spare opp til en Entity :D

Lenke til kommentar

 

Trenger ikke å kjøpe noen. Du finner en Karin Sports med 4-dørers som er digg når man spiller med venner og skal gjøre missions :) Utenom Coil Voltic så er det bare å spare opp til en Entity :D

Jeg kjøpte netopp den dyreste bilen i hele spillet og den var helt ubrukelig! Jeg tenkte at siden den var så ufattelig stygg så må den i det minste være bra, men NEIDA. Den var helt ubrukelig. Det var som å kjøre rundt i en gammel volvo :(

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte netopp den dyreste bilen i hele spillet og den var helt ubrukelig! Jeg tenkte at siden den var så ufattelig stygg så må den i det minste være bra, men NEIDA. Den var helt ubrukelig. Det var som å kjøre rundt i en gammel volvo :(

 

Adder? Hva er det du ikke liker med den? Håndteringen er kanskje ikke så optimalt pga farten den har.. men den er jo bedre enn alle gratis bilene som man finner :)

Lenke til kommentar

 

Adder? Hva er det du ikke liker med den? Håndteringen er kanskje ikke så optimalt pga farten den har.. men den er jo bedre enn alle gratis bilene som man finner :)

Z-type heter den, og om den er bedre enn alle bilene du finner så har du bare funnet busser og trailere til nå :p

 

Jeg betalte 10,000,000 dollar for det gamle vraket!

Endret av EvilSeagull
Lenke til kommentar

Ah.. selvfølgelig.. glemte helt den... Z-type er nok ikke dyr pga bruken, men mer på utseendemessig :p Ikke kjøp enn Z-type til du har blitt millionær :-).. Dessverre så valgte du en bil som kun ser pimp ut ;)

Den forbanna autosaven savet rett etter jeg hadde kjøpt bilen. Nå kan jeg ikke kjøpe golf-klubben :( IKKE kjøp den. Det er ren svindel!

Lenke til kommentar

Ah.. selvfølgelig.. glemte helt den... Z-type er nok ikke dyr pga bruken, men mer på utseendemessig :p Ikke kjøp enn Z-type til du har blitt millionær :-).. Dessverre så valgte du en bil som kun ser pimp ut ;)

Hvorfor skulle en millionær kjøpe slikt søppel? Den er ikke verdt vrakpanten engang!

Endret av EvilSeagull
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...