Slai Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 "You set a world record" i racet. LOL... Det var så dårlig kjørt. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 funker det bra nå? orka ikke spille mer i går etter et par missions grunnet ustabilitet etc Lenke til kommentar
Slai Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Går tregt på loadinga mi på ps3 i alle fall. Men fint midt i spillet så langt. Bare racet jeg har gjort da. Lenke til kommentar
Protrik Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 spiller online nå. men er noe services som er nede virker det som. og litt bugs her og der ikke fått noe session closed eller fail har iallefall fått gjort noen oppdrag! Lenke til kommentar
Braindawg Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 med min flaks så går vel hele greia ned igjen før jeg kommer meg hjem Lenke til kommentar
r4tchet Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Loading går veldig tregt men det funker for meg også på ps3. Lenke til kommentar
Protrik Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Noen andre som syns kjøringa er annerledes enn singel player? syns bilen sklir så mye enklere i MP Lenke til kommentar
Slai Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Dårligere på driving vet du. Blir nok bedre med skillgain. Lenke til kommentar
Protrik Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 ah.. selvfølgelig.. tenkte jeg ikke på! Lenke til kommentar
r4tchet Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Noen som vet hvor man får kjøpt jakker? Annet enn skinnjakker, sportsjakker og dressjakker, som virker som å være det eneste de har i klesbutikkene selv om jeg ser andre som henger på stativet... Lenke til kommentar
Slai Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Kommer vel an på butikken og hva du har unlocked med karakteren din tenker jeg? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 2. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2013 Med mindre du sitter fast i opplæringen, så fungerer spille prikkfritt på 360. Lenke til kommentar
Continum Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Dere som har kommet inn på ps3. Er det via solo? Jeg blir stuck på loading screen etter fyrn min setter seg i bilen. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Prøv å restarte spillet. Det har funket for andre. Spilt på ps3 alt jeg. Er flere ingame nå. Lenke til kommentar
Continum Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Og det funker greit? Bare solo moden eller sammen med friends også? Lenke til kommentar
Slai Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 (endret) Er visstnok en del som spiller sammen fra diskusjon.no crewet, men jeg finner dem ikke når jeg prøver. Edit; har spilt med random da. Endret 2. oktober 2013 av Slai Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Har prøvd å komme i gang med Online nå i to-tre timer. Kommer hele tiden til det punktet hvor man angivelig skal joine mange andre i et race, men ender opp med å bare loade uendelig. "Waiting for other players" og "Launching session". Gikk inn i singleplayer nå for å se om det er noe jeg kan gjøre i online-menyen for å omgå dette. Der fant jeg bl.a. muligheten til å "chose character", derfra slettet jeg den jeg hadde problemer med, og lagde en ny. Nå har jeg for N-te gang gått gjennom introsekvensen der karakteren min ankommer LS, og ender opp på parkeringsplassen. "Waiting for other players".. "Launching session"... Ingen forskjell. Mens jeg slet med dette kom en kamerat rett inn i online, tok løpet og koser seg med missions. Lenke til kommentar
Protrik Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 noen som vet hvordan man stjeler tilbake bilen sin fra impound? alt er jo stengt Lenke til kommentar
Braindawg Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 klarer ikke joine game, stopper i loadinga å får timeout Lenke til kommentar
r4tchet Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Kommer vel an på butikken og hva du har unlocked med karakteren din tenker jeg? Virker som alle butikker har like klær nå, og det som ikke er unlocked vises likevel men det er låst og kan ikke kjøpes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå