Filmvenn Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Den hatten er kjempe irriterende i deathmatches. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Den hatten er kjempe irriterende i deathmatches. Hehe, det kan eg tenke meg... Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Nå blir det en liten pause på meg fra GTA. Etter 2 glass Cola over Xboxen det siste året bestemte den seg for å ripe opp hele disken i dag. Da slo eg til Xbox med knyteneven før den gikk i gulvet. Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Hehe...så alle som spille sammen har denne hatten på seg?? Det må jo se komisk ut. Bortsett fra de to bak.....ser jeg. Hvorfor har ikke de hatt? Lenke til kommentar
fredes Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Enten så har han ikke skiftet session etter han ble bad sport, eller så har han ikke tatt av seg hatten etter å ha "sonet" ferdig. Lenke til kommentar
ANONYM246 Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Noen som har en tailgater? Standardbilen til Michael... hadde blitt veldig glad om noen vil dupe en til meg! Har sultan rs og rat loader selv om noen vil ha.. ps3, stilars Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Enten så har han ikke skiftet session etter han ble bad sport, eller så har han ikke tatt av seg hatten etter å ha "sonet" ferdig. Oki. Det så hvertfall rimlig teit ut med hatt. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Oppdatering til 1.05 ute nå. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Ok: Concrete og Canyon er forferdelig elendige brett, og at Concrete er såpass populært er absurd. Hadde vært et ok brett med max 8 spillere. Spesielt ift ffa. Herre nedgrevde julegud for noe møkk. In other news; har snart penger til superbilen min. Bare 150k-ish igjen. Yay! Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Er det noe forskjell etter 1.05? Lenke til kommentar
Slai Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Aner ikke. Har ikke sett noe patch notes =s Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Okidoki. Men ikke noe merkbart liksom? Og ingen penger? Lenke til kommentar
Slai Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Pengene kommer vel i løpet av uken, sier de nå. Hadde vært greit om de kom, hadde fått meg over toppen til å få råd til bilen min =) Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Hehe...jeg ser den ja. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 As mentioned previously, this update addresses some residual issues where occasionally people's vehicles or vehicle modifications were disappearing due to a cloud save failure - as well as the other fixes mentioned below: Built in measures to prevent users from losing their progress when there is a cloud outage Built in a number of measures to protect players’ cash balances even if there are network problems Fixed an issue where on rare occasions during network problems the player could lose their Online vehicle or mods after exiting GTA Online http://www.rockstargames.com/newswire/article/51716/new-gta-online-title-update-105.html Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Får ny Xbox i morgen, så da blir det vel litt GTA igjen. Den andre ble kastet til helvete etter den ødela et spill før helgen Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 As mentioned previously, this update addresses some residual issues where occasionally people's vehicles or vehicle modifications were disappearing due to a cloud save failure - as well as the other fixes mentioned below osv osv osv..... Takker og bukker. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 (endret) Helvete!Er det ingen som klarer å kjøre normalt og ikke gjøre absolutt alt for å ødelegge løpet for andre i races...? Pokker, så utrolig irriterende! >.< Endret 6. november 2013 av Kverulantus Lenke til kommentar
Slai Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Jau, er slit. Which is why I just don't race. Lenke til kommentar
Chelsea4ever Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Pengene kommer vel i løpet av uken, sier de nå. Hadde vært greit om de kom, hadde fått meg over toppen til å få råd til bilen min =) Hva slags bil blir det? Entity? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå