Gå til innhold

Den store Grand Theft Auto Online tråden.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

etter en lang pause fra spillet bestemte jeg meg for å prøve igjen, klarte å bli bad sport grunnet ustabilt nett i dag. Var flere ganger jeg ble disconnected løpet av mission..Nå må jeg spille med andre bad sports i 2 dager, latterlig løsning av rockstar.. Er jo ikke vits å spille gta når jeg ikke kan spille med folk fra vennelista

Lenke til kommentar

etter en lang pause fra spillet bestemte jeg meg for å prøve igjen, klarte å bli bad sport grunnet ustabilt nett i dag. Var flere ganger jeg ble disconnected løpet av mission..Nå må jeg spille med andre bad sports i 2 dager, latterlig løsning av rockstar.. Er jo ikke vits å spille gta når jeg ikke kan spille med folk fra vennelista

 

Ja, dette er vel noe av det tåpeligste Rockstar noen sinne har funnet på. Uansett burde man HVERTFALL kunne spille med de på vennelista.

Lenke til kommentar

Jau, skulle heller gjort det slik at man betalte for å reparere sin egen bil hvis man var smart nok til å få den ødelagt.

 

Nei vent, det gjorde de jo... Så hvorfor straffe spillere for å spille GTA? Sinnsyk carebearing...

 

De skulle satt bad sports i fengsel, som varte X ingame dager, hvor X er et ganske høyt tall. Og hvis man hadde et crew som kunne hjelpe kunne de brutt deg ut, men det måtte være heist-vanskelig. Sånn... Ikke litt vanskelig, som feks å soloe jury-missinonet på Hard, men crazy mye vanskeligere.

 

Og nesten umulig; bryte seg selv ut.

 

Det hadde absolutt vært mer moro.

Lenke til kommentar

Nærmer meg og, men har ikke hatt noe stort behov for rpg selv. Heavy sniper var min siste "Yay" når der gjelder level.

 

Har atten platina =o . Men merkelig nok masse normale jeg ikke har enda, som feks blow up cars. De kommer litt rullende etterhvert.

Jeg forsøker aktivt ta Headbanger though!

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Lånte en tank fra en kompis som visst hadde tank, jetfly, buzzard i garasjen sin. Tok meg under 10 min til å bli bad sport og - 20 000 mindre på penger.. folk er jo så dumme at de kjører rett på meg...

 

Bad sports tiden går ned kun når man er ingame? Eller kan man logge inn imorra og da er det borte?

 

Regner med at det er ingame, ellers er det jo ingen straff liksom.

Lenke til kommentar

Det er ikke ingame. Ble bad sport på mandag, logget inn i dag og da var hatten borte.

 

Ok, det er jo positivt hvertfall. :)

 

 

 

Man må bare elske den hatten. Av en eller annen grunn føler eg at eg går på skolen igjen når eg går med den.

 

Hehe...har du screenshot av den hatten? Gidder ikke bli bad sport bare for å se den liksom. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...